local-stats-pixel

Patērētāji sūdzas par Quelle2

Pēdējo mēnešu laikā Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kā arī Eiropas Patērētāju informēšanas centrā saņemts ievērojams skaits mutisku, elektronisku, kā arī rakstisku sūdzību par uzņēmumu Quelle OÜ, kas reģistrēts Igaunijā.

Satraukumu patērētājos radījis fakts, ka tiek saņemtas vēstules no parādu piedziņas kompānijas Lindorff OY par parāda piedziņas procesa uzsākšanu saistībā ar it kā nenomaksātajiem rēķiniem par precēm, kas pasūtītas no Quelle OÜ katalogiem, informē PTAC patērētāju informēšanas un komunikāciju daļa.

Spriežot pēc saņemtās informācijas, uzņēmumam Quelle ir radušās problēmas ar grāmatvedības sistēmu, kas daudzos gadījumos kļūdaini uzrāda datus par patērētājiem, kas it kā nav norēķinājušies par precēm.

Kā rīkoties
6 0 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://www.i-rezekne.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2

0/2000
Stulbā quelle !!! preci sūtija līdz beidzot atsūtija pēc 1 gada, tāpēc ka bija kaut ko sajaukuši un izmetuši - dunno!!!!
0 0 atbildēt
Interesanti, ka man otrreiz piesūtot dokumentus, jādara viņu darbs. Ja kaut kas neiet, tad jāņem rokā bankas izraksts un jāmeklē kur kļūda un nevis viss jānoveļ uz patērētāja pleciem. Es tādus darbiniekus atlaistu uzreiz...
0 0 atbildēt