1978. gadā Pablo Eskobara padotais Karloss Lehders, kurš bija atbildīgs par narkotiku nogādāšanu no punkta A uz punktu B, sāka pievērst pastiprinātu uzmanību Normana rifam (Norman's Cay). Pamazām viņš sāka iegādāties mazas daļiņas no salas, bet drīz vien jau bija iegādājies praktiski visu salu, kas nozīmēja tikai vienu - stratēģisks plāns. Šī sala ātri vien pārtapa par vietu, kurā varēja piestāt vai piezemēties jebkurš Eskobara narkokurjers, lai uzpildītu degvielu vai atpūstos, pirms turpināt ceļu uz ASV vai Kolumbiju.
Karloss zināja, ko viņš dara, tāpēc noalgoja vairākus bruņotus sargus, kuri sekoja līdzi tam, lai salai nepietuvotos klāt neviens nelūgts viesis. Tā kā cilvēku modrība mēdz pievilt, tad Karloss iegādājās arī pāris sargsuņus, kuri bez žēlastības saplosītu katru, kurš spertu savu kāju uz salas bez uzaicinājuma.
Uz pašas salas tika izveidots pat kilometru garš skrejceļš, kas ļāva viegli nosēsties un pacelties katrai lidmašīnai, kas bija pārpildīta ar narkotikām.
Lai gan par pašu lidmašīnas vraku gribētos dzirdēt kādu ļoti interesantu stāstu, tomēr nekas īpašs tas diemžēl nav. Vīrietis, kura iesauka bija «Britu Endijs» pamanīja, ka Floridā tiek pārdota Curtiss C-46 Commando lidmašīna, un domāja, ka Karloss varētu gribēt to iegādāties Eskobara narkobiznesam. Endijs, kurš pats bija prasmīgs pilots - narkokurjers, pierunājis lidmašīnas īpašnieku doties uz Normena rifu. Ierodoties tur, viņš izdomāja, ka varētu prieka pēc izmest kādu līkumu ar lidmašīnu virs Bahamu salām. Pats Endijs bija labi pazīstams ar savu atkarību no alkohola. Viņš varēja vēsā miera viens pats lidojuma laikā izdzert sešpaku. Rezultātā tad, kad gribēja nosēsties, viņš netrāpīja uz skrejceļa un piezemējās ūdenī. Viņš un viņa jauniegūtais draugs no Floridas brīnumainā kārtā nebija cietuši.
Ja kāds nenoslinkos un atradīs šo lidmašīnu Google Maps, tad redzēs, ka Endijam ar aprēķinu gāja ļoti slikti.