Daži ēdināšanas uzņēmumi tik ļoti mīl savus klientus, ka ir gatavi izpildīt katru viņu kaprīze, lai tos iepriecinātu un sniegtu neaizmirstamu pieredzi. Dažreiz mīlestība pārsniedz visas pieņemamās robežas. Rezultātā viesi saskaras ar nepieredzētu dāsnumu, kas vairākas reizes palielina pasūtītos ēdienus vai to papildinājumus. Šāds pakalpojums bieži kļūst par iemeslu smiekliem un smieklīgu, neaizmirstamu fotoattēlu radīšanai. Rodas tikai jautājums, kā to visu apēst?
Pasūtīto 12 vietā saņēmām 24 taco.
Es jautāju puisim, kurš pieņēma manu pasūtījumu "cik daudz asas mērces viņš var man iedot, nezaudējot darbu?". Izrādās, ka tie ir 243 iepakojumi. Paldies Taco Bell.
Taco Bell ir starptautiska ātrās ēdināšanas restorānu ķēde, kas savus klientus lutina diezgan bieži, sagādājot tiem papildus mērces un citus jaukus bonusus.
Vai manā zupā var būt papildu ola?
Tokijā, kur šis ēdiens tika pasūtīts, pret klientiem izturas ar lielu cieņu. Apmeklējot ēdināšanas iestādes, jums nekad nebūs problēmu.
Mans izmērs.
Dažreiz apetītei nav robežu.
Kafejnīcā par 30 centiem varēja pasūtīt papildus krējumu saldējumam vai kūkai. Man kļuva ziņkārīgs, kas notiktu, ja palūgšu atnest bez visa pārējā. Lūk, rezultāts.
Vai es varu dabūt vairāk baltās mērces?