Pulkovo Aviation Enterprise reiss 612. 2006.gada 22.augusts. Doņeckas apgabals, Ukraina. Sanktpēterburgā bāzētās aviokompānijas Pulkovo Aviation Enterprise pasažieru lidmašīna Tupolev Tu-154M maršrutā no Krievijas kūrortpilsētas Anapas uz Sanktpēterburgu, nogāzās Doņeckas apgabalā, netālu no robežas ar Krieviju. Visi 170 cilvēki lidmašīnā gāja bojā. Upuru skaita ziņā šī bija lielākā aviokatastrofa Ukrainas aviācijas vēsturē līdz Malaysia Airlines reisa 17 notriekšanai 2014.gadā, kas arī notika Doņeckas apgabalā 64 kilometrus uz austrumiem no Pulkovo reisa nokrišanas vietas.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Divtūkstošie) 2004.-2007.g1
Comair reiss 5191. 2006.gada 27.augusts. Leksingtona, Kentuki, ASV. Lidmašina Bombardier CRJ-100 avarē nespējot pacelties no skrejceļa Leksingtonas lidostā. 49 bojāgājušie, 1 izdzīvojušais (lidmašīnas pilots).
Iran Air Tours reiss 945. 2006.gada 1.septembris. Mešheda, Irāna. 28 bojāgājušie, 120 izdzivojušie. Nolaišanās laikā sprāga priekšējās šasija riepa.
Gol Transportes Aéreos reiss 1907. 2006.gada 29.septembris. Matugrosu, Brazīija. Aviokompānijas Gol Transportes Aereos lidmašīna Boeing 737-8EH virs Matugrosu štata sadūrās ar biznesa lidaparātu Embraer Legacy . Visi 154 pasažieri un apkalpes locekļi uz Boeing 737 borta gāja bojā, kad tā gaisā sadalījās vairākās daļās un nokrita Amazones džungļos. Savukārt Embraer Legacy pilots par spīti nopietniem bojājumiem kreisajam spārnam un astei, veica sekmīgu ārkārtas nosēšanos. Neviens no septiņiem biznesa lidaparātā lidojošajiem amerikāņiem nebija cietis. Šī kļuva par vistraģiskāko aviokatastrofu Brazīlijas vēsturē. Katastrofu izraisīja nepietiekams dialogs starp diviem gaisa satiksmes kontroltorņiem. Abi torņi nebija apspriedušies par lidmašīnām, kuras ielidoja vienā gaisa telpā, un katrs savai lidmašīnai bija iedevis vienādu lidojuma augstumu.