China Northern Airlines reiss 6136. 2002.gada 7.maijs. Bohai jūra, Ķīna. Lidmašīna McDonnell Douglas MD-82 iegāžas Bohai jūrā, netālu no Daliaņas pilsētas lidostas neilgi pēc tam, kad kapteinis bija izsludinājis trauksmi par ugunsgrēku uz borta. 112 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Izmeklēšanā atklājās, ka ugunsgrēku pasažieru kabīnē tīši bija izraisījis kāds garīgi nelīdzsvarots pasažieris.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Divtūkstošie) 2000.-2003.g0
China Airlines reiss 611. 2002.gada 25.maijs. Taivānas šaurums. Pasažieru lidmašīna Boeing 747-209B reisā no Taivānas uz Honkongu izjūk gaisā un iegāžas Taivanās šaurumā netālu no Pengu salu arhipelāga. 225 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Nāvējošākā aviokatastrofa Taivānas vēsturē. Katastrofu izraisīja šai lidmašīnai pavirši veikta tehniskā apkope 22 gadus iepriekš.
Sadursme virs Iberlingenas. 2002.gada 1.jūlijs. Vācija. 2002.gada 1.jūlijā debesīs virs Iberlingenas, Vācijas pašos dienvidos netālu no Šveices robežas saskrējās Krievijas aviokompānijas Bashkirian Airlines pasažieru lidmašīna Tupolev-Tu-154M ar vācu kravas aviokompānijas DHL lidmašīna Boeing 757-23APF. Rezultātā bojā gāja 71 cilvēks - visi 69 Tupolev lidmašīnā esošie un abi DHL lidmašīnas piloti. Pusotru gadu pēc katastrofas 2004.gada 24.februārī Krievijas pilsonis Vitālijs Kalojevs, kurš katastrofā zaudēja savu sievu un abus bērnus atriebības vadīts nogalināja katastrofā vainoto gaisa satiksmes kontrolieri Pīteru Nīlsenu, kurš katastrofas dienā bija vienīgais gaisa dispečers Cīrihes lidostas kontrolpunktā, kas atbildēja par satiksmes drošību. Nīlsens, kurš nebija brīdināts par to, ka salūzusi viena no satiksmes regulēšanas sistēmām, par nenovēršamo saskriešanos lidmašīnu pilotus informēja tikai 43 sekundes pirms katastrofas.
Aviokompānijas Prestige Airlines Boeing 707 katastrofa. 2002.gada 4.jūlijs. Bangi, Centrālāfrikas republika. 28 bojāgājušie, 2 izdzīvojušie.
Swiss International Air Lines reiss 850. 2002.gada 10.jūlijs. Vācija. Lidmašīna Saab 2000 nolaišanās laikā sliktos laikapstākļos uztriecas zemes uzbērumam, nolauž šasiju un piezemējas uz vēdera ar liesmojošu dzinēju. Viens no 16 pasažieriem guva vieglus ievainojumus. Lidmašīna bija norakstāma.
Rico Linhas Aéreas reiss 4823. 2002.gada 30.augusts. Riubranku, Brazīlija. 23 bojāgājušie, 8 izdzīvojušie.