Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Divtūkstošie) 2000.-2003.g0
Wuhan Airlines reiss 343. 2000.gada 22.jūnijs. Uhaņa, Ķīna. 49 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Lidmašīnā iespēra zibens.
Hapag-Lloyd reiss 3378. 2000.gada 12.jūlijs. Vīne, Austrija. Vācu aviokompānijas Hapag-Lloyd lidmašīna Airbus A310-304, kas lidoja no Krētas salas uz Hanoveri piedzīvoja degvielas trūkumu, ko lielā mērā izraisīja apkalpes lēmums turpināt lidojumu, neraugoties uz to, ka pēc pacelšanās no Krētas neizdevās ievilkt šasiju. Tā daļēji izlaistā stāvoklī bija visu lidojumu laiku un noveda pie lēmuma veikt piespiedu nosēšanos Vīnē, kur lidmašīna avarēja 600 metrus pirms skrejceļa. 26 no 151 cilvēka uz borta guva vieglus savainojumus.
Alliance Air reiss 7412. 2000.gada 17.jūlijs. Patna, Indija. Lidmašīna Boeing 737-2A8 pilota kļūdas dēļ ar purnu pa priekšu ietriecas dzīvojamajā rajonā Indijas ziemeļu pilsētā Patnā. 55 bojāgājušie, 3 izdzīvojušie lidmašīnā+5 bojāgājušie uz zemes.
Air France reiss 4590. 2000.gada 25.jūlijs. Pie Parīzes, Francija. Mazāk nekā divas minūtes pēc pacelšanās no Šarla de Golla lidostas, Concorde lidaparāts ietriecās kādā viesnīcā Goneses mazpilsētā netālu no lidostas. Visi 109 cilvēki lidmašīnā un vēl 4 cilvēki viesnīcā gāja bojā.
Gulf Air reiss 072. 2000 gada. 23.augusts. Persijas līcis, 5 km no Bahreinas starptautiskās lidostas. Lidmašīna Airbus A320-212 nokrīt seklajos Persijas līča ūdeņos nolaišanās mēģinājuma laikā. 143 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Singapore Airlines reiss 006. 2000.gada 31.oktobris. Taivāna. Singapūras aviokompānijas lidmašīna Boeing 747-412 pacelšanās laikā no Taivānas noslogotākās lidostas skar ceļu būves tehniku uz skrejceļa un avarē. 83 bojāgājušie, 96 izdzīvojušie.