Northwest Airlines reiss 255. 1987.gada 16.augusts. Detroita, ASV. Tulīt pēc pacelšanās no Detroitas Metropolitēna lidostas nogāzās aviokompānijas Northwest Airlines lidmašīna McDonnell Douglas MD-82, jo piloti bija aizmirsuši izlaist aizspārņus. 156 bojāgājušie (154 lidmašīnā, 2 uz zemes automašīnā), 1 izdzīvojušais. Vienīgā izdzīvojušā pasažiere bija 4 gadus veca meitene, kuras ģimenes locekļi visi gāja bojā. Bojāgājušo vidū bija NBA komandas Fīniksas Suns centra spēlētājs Niks Vanoss.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Astoņdesmitie) 1986.-1989.g2
Continental Airlines reiss 1713. 1987.gada 15.novembris. Denvera, ASV. 28 bojāgājušie, 54 izdzīvojušie.
Pacific Southwest Airlines reiss 1771. 1987.gada 3.decembris. Kalifornija. Aviokompānijas Pacific Southwest Airlines pasažieru lidmašīna British Aerospace 146-200A ietriecas Kalifornijas pakalnos pēc tam, kad to tīši nogāž viens no pasažieriem. Vainīgais - Devids Burks, bija nesen atlaists bijušais aviokompānijas USAir darbinieks. Domājams, viens ielauzās pilotu kabīnē, nošāva abus pilotus un pēc tam tīši palielināja ātrumu un pagrieza lidmašīnas purngalu pret zemi. Neviens no 43 lidmašīnā esošajiem neizdzīvoja.
Condor Flugdienst reiss 3782. 1988.gada 2.janvāris. Turcija. 16 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Trans-Colorado Airlines reiss 2286. 1988.gada 19.janvāris. Kolorado, ASV. 9 bojāgājušie, 8 izdzīvojušie. Katastrofas iemesls: pilota kļūda, kas saistīta ar to, ka viņš bija šnaucis ar draugiem kokaīnu dienu iepriekš.
Nürnberger Flugdienst reiss 108. 1988.gada 8.februāris. Netālu no Esenes, VDR. Pasažieru lidmašīnai Swearingen SA.227BC Metroliner III tuvojoties Diseldorfas lidostai iesper zibens, kas radīja traucējumus lidmašīnas elektrosistēmā, līdz ar to lidojuma instrumentos. Piloti kļuva dezorientēti un strauji samazināja augstumu. Viens no lidmašīnas spārniem izira un atdalījās no fizelāžas, liekot lidmašīnai sākt nekontrolēti virpuļot, līdz tā ietriecās zemē, nogalinos visus 21 uz borta esošos.