VASP reiss 168. 1982.gada 8.jūnijs. Fortaleza, Brazīlija. Nolaižoties Fortalezas lidostā, pilotu vainas dēļ 600 metru augstumā kalnā ietriecās pasažieru lidmašīna Boeing 727. 137 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Upuru skaita ziņā trešā lielākā aviokatastrofa Brazīlijas vēsturē.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Astoņdesmitie) 1980.-1985.g0
Pan Am reiss 759. 1982.gada 9.jūlijs. Ņūorleāna, ASV. Stipra pērkona negaisā laikā, īsi pēc pacelsanās no Ņūorleānas lidostas, privātmāju rajonā nokrita pasažieru lidmašīna Boeing 727. Bojā gāja visi 145 lidmašīnā esošie+8 cilvēki uz zemes. Togad nāvējošākā aviokatastrofa pasaulē.
Spantax reiss 995. 1982.gada 13.septembris. Malaga, Spānija. Neilgi pirms atraušanās no skrejceļa aviokompānijas Spantax lidmašīnas McDonnell Douglas DC-10-30CF kapteinis sajuta spēcīgu vibrāciju, kas nāca no lidmašīnas apakšas un starts tika pārtraukts. Ar ātrumu 160km/h lidmašīna nobrauca no skrejceļa, uztriecās virsū betona celtnei, pārslīdēja pāri šosejai, aizskarot vairākas automašīnas un aizdegās. Bojā gāja 50 pasažieri, izglābās 344, 112 no tiem guva traumas un apdegumus. Vēlāk izmeklēšanā tika noskaidrots, ka vibrāciju izraisīja šasijas priekšgala balsta riteņa bojājums. Ja kapteinis būtu turpinājis pacelšanos nekas nebūtu noticis, jo šis bojājums nebūtu ietekmējis lidmašīnas aerodinamiku.
Aeroflot reiss 343. 1982.gada 29.septembris. Luksemburga. 7 bojāgājušie, 70 izdzīvojušie.
Turkish Airlines reiss 158. 1983.gada 16.janvāris. Ankara, Turcija. 47 bojāgājušie, 20 izdzīvojušie. Šī lidmašīna nolaidās 50 metrus pirms skrejceļa, izjuka un aizdegās.