Canadian Pacific Air Lines reiss 21. 1965.gada 8.jūlijs. Britu Kolumbija, Kanāda. 52 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Izmeklēšanā noskaidrots, ka lidmašīnas tulaetē sprāga bumba. 2021.gadā šis noziegums joprojām nav ticis atrisināts.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (1960.g - 1967. g)0
Skyways Coach-Air Avro 748 avārija. 1965.gada 11.jūlijs. Kenta, Apvienotā Karaliste. 52 izdzīvojušie, neviena bojāgājušā.
American Airlines reiss 383. 1965.gada 8.novembris. Kentuki, ASV. 58 bojāgājušie, 4 izdzīvojušie.
United Airlines reiss 227. 1965.gada 11.novembris. Soltleiksitija, Jūta, ASV. 43 bojāgājušie, 48 izdzīvojušie. Pilota vainas dēļ lidmašīna nokrita 100 metrus pirms nolaišanās skrejceļa sākuma, salauza galveno šasiju un slīdēja vēl 850 metrus metrus uz priekšu, līdz apstājās. Lidmašīnas korpusu pārņēma liesmas un dzīvi ārā izkļuva 48 cilvēki. Upuru būtu bijis mazāk, ja vien viena no sjuartēm būtu atradusies savā vietā un vadījusi evakuācijas procesu.
Izdegušā reisa 227 korpusa iekšiene, kur gāja bojā 43 cilvēki.
Sadursme virs Karmelas. 1965.gada 4.decembris. Nujorka, ASV. Gaisā virs Karmelas pilsētiņas Nujorkas štatā saduras divas pasažieru lidmašīnas - Lockheed Super Constellation ar Boeing 707. Bojājumi abām lidmašīnām nav lieli un Boeing 707 veic sekmīgu avārijas nosēšanos Džona. F. Kenedija Starptautiskajā lidostā, savukārt Lockheed nolaišanos veic Hanta kalnā, Konektikutas štatā. Lockheed pēc nolaišanās pāŗnēm ugunsgrēks un 3 pasažieri un pilots iet bojā.