Bet nopietni - cik minūtes tu šogad esi pavadījis klausoties mūziku «Spotify»?
Karstākais temats šonedēļ - kā izskatās tavs «Spotify Wrapped»?1
Ja tu ikdienā lieto sociālos tīklus un/vai «Spotify», lai klausītos mūziku, tad tu zini, ka ir pienācis ilgi gaidītais laiks - gada apkopojums.
Būsim reāli, «Spotify» spožajām galvām ir izdevies panākt to, ka viņu aizdomīgo lietotāju pētīšanu, analizēšanu un čekošanu neuzskata par kaut ko sliktu, jo gada apkopojumi visiem patīk.
Jāteic, ka daļa cilvēku tiek apdalīti - tie, kuri neizmanto «Spotify» kāda iemesla dēļ. Piemēram, Pēterim no Vangažiem nevajag «Spotify», jo visa mūzika, kas viņam ir, ir nelikumīgi lejuplādēta internetā. Toties Alisei no Jelgavas ir «Apple Music», un neies taču maksāt diviem dažādiem pakalpojumi sniedzējiem, lai darītu vienu un to pašu - klausītos mūziku. Protams, ir vēl «Amazon Music» un «Youtube music», bet ir arī Kristīgais radio, kuram nav nekādi «Wrapped» gada nogalē.
Mani, piemēram, šogad pārsteidza tikai tas, cik žanrus esmu klausījusies un cik daudz māksliniekus. 29 dažādi žanri un 336 dažādi mākslinieki. Es pat nevarētu nosaukt 100 māksliniekus no galvas!
Mazliet gan vīlusies biju tajā, cik kopā minūtes esmu klausījusies šogad «Spotify». Tikai 32771 minūtes. Tās ir tikai 22,7 pilnas dienas. Jāteic, šis rezultāts būtu bijis uz pusi lielāks, ja es nebūtu nokrāpusi savu «Spotify» ar «Amazon Music», kā rezultātā «Spotify» dabūju klausīties tikai izbraucienos vai ārpus mājas.
Skat, ko par «Spotify» domā šogad citi: