1

 58  0

Gribu padalīties, kā parūpēties par savu veselību - veselu miesu un garu, ar dažiem vienkāršiem un netipiskiem soļiem. Pati esmu izgājusi cauri gan depresijai, gan ēšānas traucējumiem, bet beidzot, kad sāku pieņemt sevi un neraizēties, ko citi padomās, jūtos labi. Šis covid laiks, mani nedaudz uzvelk, jo gribu tikties ar draugiem un būt darbā ar kolēģiem, bet turpinu pieturēties pie saviem veselības soļiem un ticu, ka šis viss pāries un mēs būsim stiprāki.

1. Dienas laikā noiet kā min 10 000 soļu (vidēji 7,5 km). Izmanto kāpnes nevis liftu, ej ar kājām uz veikalu, izkāp dažas pieturas ātrāk un turpini līdz galamērķim iet ar kājām. Man patīk šis mērķis un sasniedzot to, jūtos gandarīta.

2. Dažreiz man pietrūkt soļu līdz 10 000. Tad es dejoju! Zinu, ka otrdienās man sanāk mazāk soļu, tad es eju uz savu Zumbu. Tagad dzīvē nenotiek nodarbības, bet mana trenere taisa Zumbu arī online. Pa stundas nodarbību vien sakrāju 6 000 soļu un uzlaboju garīgo. Eju šeit pie Ineses

3. Gulēt 8h vai vairāk. Šajā laikā, kad nav jātaisas uz darbu, sanāk gulēt pat vairāk. Un tā jūtos labāk. Miega kvalitāte uzlabojas pēc kārtīgas pastaigas svaigā gaisā vai zumbas nodarbības. Tas saistīts ar fizisko slodzīti. Tad arī miegs saldāks.

4. Čipšu vietā ēdu šos Nav smaguma sajūta un porcijas lielums ideāls, lai apēstu visu iepakojumu un pietiktu + nebūtu pārmetumi sev.

5. Samazini alkohola patēriņu. Kā Jums ir šajā periodā ar grādīgiem dzērieniem? Esot mājās vienai, man vispār negribas lietot un tā kā ballītes vairs nenotiek, tad kādu laiku jau grādīgo dziru neesmu lietojusi un jūtos labāk. Galva nesāp, katru dienu daudz enerģijas + vienmēr varu pie stūres braukt, jo nav jādomā, ka glāze vinčika pie draudzenes izdzerta. 😄

6. Dzīvojies ar mājdzīvnieku. Savējo runci paņēmu no ielas. Kad uznāk nemiers, spēlējos vai glaudu viņu un klausos murrāšanā - tas palīdz novērst negatīvās domas.

7. Brauc pie dabas. Atrodi savu miera ostu. Man tā ir jūra. Tur atsāju negatīvās domas un pārdomāju savus mērķus un vēlmes.

8. Lai pastaigas vai brauciens autobusā būtu interesantāks, klausies podkāstu. Es klausos spotify uzturs ar Kristīni Podvinsku, Šis ir mans mīļākais.

Nu ko, ceru, ka šie mazie solīši nodērēs arī kādam no jums. 🙂 Varbūt vēl ir kādi ieteikumi, kas palīdz uzlabot omu?

Komentāri 1

0/2000

Labi ieteikumi cilvēkiem, kuriem ir daudz brīva laika.

Alkoholu nelietoju jau kādus gadus 4. Lielākais bonuss, ka nauda ietaupās!

 0  0 atbildēt