6

 97  1

Sociālajā tīklā «Twitter» tika aizvadīta apbrīnojami karsta nedēļas nogale. Un tas viss pateicoties vien «McDonald's» plastmasas traukam - glāzītei.

Viss skandāls sākās ar to, ka Japānas «McDonald's» sāka izmantot jaunās «McFizz» dzērienu glāzes. Uz glāzēm ir attēlota meitene un zēns, kas nav nekas traks, bet, ja glāze tiek pagriezta attiecīgajā leņķī un tiek uzņemta fotogrāfija, tad ir ļoti labi redzams iemesls, kāpēc daudzi cilvēki sacēla vētru - tās ir nepiedienīgas!

 

Lai gan šīs glāzes nav pēdējais jaunums, tomēr par skandāla iemeslu tās kļuva tikai tagad. Tas viss sākās, kad Lūsija Deimane publicēja savu blogu, bet pavisam neilgi pēc tam arī parādījās publikācija portālā The Takout.

 
 

 

Noskaties oficiālo reklāmas rullīti, kurā tiek lieliski atrādīta šo glāžu pamatideja!

Komentāri 6

0/2000

Nekā slikta tur nav. Cilvēki paši rada problēmas ar savu samaitātību!

 15  0 atbildēt

Vai vai,ko ta nu! Pilna pasaule ar izvirtībām bet te šausmas,zēns tik tuvu meitenei!!!

 10  0 atbildēt

Netīšām...  

 5  0 atbildēt

Nekas traks, nekas īpašs.

 3  0 atbildēt

Nu bet ir tak cilveki KURIEM vajag lai apkartejie pievērš uzmanibu viņu samaitatajam domām ! 

Un TADI  no normalas Lv multfilmas uztaisa ŠAUSMENI ( Ezitis migla ) , vai no ( Zaķišu pirtiņas ) uztaisa porno ! 

 3  0 atbildēt

katrs redz to, kas viņam visvairāk patīk.

99%, ka šito pamanīja feministes.

p.s. Japānā ir cita kultūra, tur tādas pusizvirtības ir pilnībā atbilstošas sociālajai kultūrai un sabiedrībā pieņemtajām normām.

 2  0 atbildēt