local-stats-pixel fb-conv-api

F #000RS84

612 3

Laiks gāja savu gaitu. Nemanot aizskrēja gads, un man likās, ka nebiju to zemē nometis. Biju spēris krietnu soli tuvāk savam mērķim. Melnā sutana, ko tagad valkāju, visiem atgādināja, ka esmu šķīries no laicīgajiem cilvēkiem un laicīgās dzīves, bet pakausī izcirptā tonzūra stāstīja par manu uzņemšanu kleriķa kārtā. Atslēga un svēto rakstu lasījuma grāmata liecināja, ka bīskaps man devis pirmās divas zemākās priesterības svētības. Tā es šajā gadā ne vien ārēji biju mainījis izskatu, bet arī apņēmies ar savu dzīvi un piemēru atslēgt ticīgo sirdis dievam, noslēdzot tās grēkam.

Teksts ņemts no grāmatas, lai izņemtu sevi no šī raksta, kuru nav iespējams dzēst. Vai tas būtu protests, vai vēlme uz privātumu, kurš tiek zagts vecu ceļot gaismā kā jaunu... Nezinu, bet lai ir tā kā ir, lai pagātne ir tur, kur tai jābūt un seko jauna nākotne! Bildes rakstam pieskaņoju pēc oriģināla raksta, ņemtas no googles.

612 3 84 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 84

0/2000

Visvairāk man patīk pamatojums. Nevis tas, ka viss paliek dārgāk (jo tā taču galu galā nav), bet gan tas, ka valdība nedod papildus finansējumu. Like seriously? emotion

Cerēja, ka tauta pavilksies un būs kārtējais #vainoValsti, bet Ušakovs ar savu bandu gana ilgi ir tukšojuši Rīgas kasi. Bail iedomāties, ar ko būs jātiek galā nākamajiem Rīgas saimniekiem, kas, cerams, būs tālredzīgāki par lētu populismu.

1 0 atbildēt

1-Rigassatiksmei vajag jaunus autobusus!

(naudu viniem vairak neviens nedos.jo iprieksejais skandals ar mercedes nebiedzas labi,un visi miksto kreslu bezdetaji iesuca naudu naasiss!

2-Kamer mums pacel bilesu cenas,tikmer kaiminvalsti sabiedriskais ir bez ,maksas!

 

vot latvijaemotion

1 0 atbildēt

par 30 % ir nokritushas naftas cenas + nedomaju ka Rigas Sabiedriskais maksaa akcīzes nodokli utt.

Kur ir vispaar iemesls celt cenas?

Ja pacels cenas un neviens nesedees par to.Tad nafig ir vajadziigi 100 + korumpeeti,tautas slauceeji.?

1 0 atbildēt

..rakstā jau tika minēts, ka, protams, ir arī viss pārējais, kas pieskaitāms un atņemams, tāpēc tas bija tikai tāds ātrais aprēķins. pirms autobuss iebrauc savā depo, šoferis iziet visam cauri un tā tad ir tā pamata tīrīšana emotion to, ka ir vēl daudz visādās vajadzības, es arī labi zinu un tam tiek piešķirti līdzekļi un iekasētas visādas naudas. mans aprēķins bija par tagadējo stāvokli, kurā cena ir 60 centi. par tālāko jau būs 2x lielāks cipars klāt.

..par tiem 4000 tiešām bija tikai sarkasms. lai jau katrs cīnās kā var. protams, ka paši darbinieki (zemākās klases) vislabāk zina, kas viņiem ir un kas nav. tantes jau pirms vairākiem gadiem labi pelnīja braucot ar tramvaju, ja šīm bija stāžs. tā kā ne jau visi ir apkopēji tur emotion

1 0 atbildēt
Pirmkārt, jautājums tāds: vai kādreiz esi braucis ar Rīgas sabiedrisko transportu, ja jums liekas, ka šie transporta līdzekļi ir tik ļoti tīri? Otrkārt, jums laikam ir problēmas ar sarkasma uztveršanu. Un argumenti ir samērā saprātīgi.
2 1 atbildēt

transportam katru dienu nav jāmaina rezerves daļas

1 0 atbildēt

..kaut vai 50 uz 100. tas nemaina faktu, ka ir gana labi ienākumi arī pa 60 centiem par biļeti!!

0 0 atbildēt

Tev to - laikam ņils vai kāds no viņa ķertajiem padomniekiem būs ielicis, starpcitu esmu apkalpojis kāda viņa padomnieka zvanu. Esmu gogīgs cilvēks un varu teikt kad tas cilvēks bija tirāns un viņš burtiski smējās par valsts iestādes melnstrādniekiem sauca tos par "pigmejiem"

0 0 atbildēt
es labāk minu ar riteni.
0 0 atbildēt

Malacis, par tik izskaidrojošu rakstu!

Tevi par satiksmes ministru! Ekonomikas ministru!

MALACIS! emotion

2 2 atbildēt

..fakts: piemēram, 40.autobuss līdz centram aizbrauc 101 reizi dienā. tie ir 5050 eiro peļņā katru dienu vismaz. tie ir gandrīz 2 miljoni gadā. un kur te vēl var būt kādas domas par nenopelnītu naudu jau no braukšanas vien? tagad viņi pelnīs 4 miljonus gadā uz vienu vienīgu maršrutu emotion

0 0 atbildēt

Tu esi neizglītots, vai tēlo tādu? Tavuprāt pašizmaksu sastāda tik tiešām tikai degviela un šofera alga? Kā tad ar pašu braucamrīku iegādi, amortizāciju un to pašu tramvaja sliežu uzturēšanu? + kontrolei tai pat laikā algas jāmaksā, visiem maršrutu plānotājiem, tehniskajiem darbiniekiem, kur mazgā un tīra( cik nu viņi to dara), biroja uzturēšanai, vairākas filiāles, pašas e-talonu sistemas, kartes un es vēl varētu turpināt un turpināt. Bet tas ka cena ir neadvekāti augsta, tur gan es piekrītu, tomēr ja centies būt mesija un visus padarīt gudrus, tad pārdomā ko raksti divreiz.

0 0 atbildēt

..šodien līdz centram aizbraucu ar vienu, bet atpakaļ ar 4 transportiem. vienā no tiem kāpa kontrole, bet pofig emotion un viens bija pilnīgi jauns autobuss. tādus nu nebija vajadzība iegādāties. manuprāt, tie pat spētu lidot emotion emotion

0 0 atbildēt

..kāda jauka karikatūra šajā sakarā emotion

0 0 atbildēt

..nekā tāda. neko tādu nedomāju. tas bija sarkasms emotion

0 0 atbildēt

..viss dzīvē notiek pavisam vienkārši. šī lieta vēl nav izbeigta, jo var rēķināt kā gribi, bet nekas tur nesanāk tā, lai būtu jāliek dubulta maksa! tā ir nauda, kas aiziet kabatās un Ušakovs par šo vēl atrausies!

0 0 atbildēt

..tautai vajag saprotamā valodā un viss. pārējo risina Valsts Kontrole un citi ar to saistītie!

0 0 atbildēt

..tas viss jau tika izrunāts šajos nepilnajos 100 komentāros emotion

0 0 atbildēt
Zin avatarsZin

es protams neaizstāvu šo biļešu cenu palielināšanu, bet... pacenties  vismaz mazliet lõģiskāk parēķināt, 40. autobusa maršruta garums ir 40km un cik zinu, pateriņs ir ap 30 litriem uz simts, prom atpakalj sanak ap 25 litriem, kas jau ir tie 25 eiro, algaa ap 10 eiro prom, atpakalj = 35 eiro, pashlaik jau būtu jānopīkstinās, 60 cilvekiem, pēc vecā tarifa. Shaja autobusā prom atpakaļ domaju, ka uz vienu galu brauc maksimums 100 cilvēku,  daļa no tiem nemaksā, tad vēl algas administracijai,kontrolieriem, transportlidzeklju amortizaacija, iires kaa arī nerentablie marshruti... es dodu, ka pashizmaksa, optimizējot un izskaužhot mahinacijas varētu būt kādi 80-90centi, bez dotācijam... ne jau 1,15

2 3 atbildēt
autobuss patērē 48 litrus uz 100
0 1 atbildēt