Pamatskolas aritmētika
Šāda veida uzdevumiem skolēniem būtu jābūt iedzītiem kaulu smadzenēs, tomēr cilvēki, kas sen beiguši skolu, varētu nedaudz apmulst.
Šāda veida uzdevumiem skolēniem būtu jābūt iedzītiem kaulu smadzenēs, tomēr cilvēki, kas sen beiguši skolu, varētu nedaudz apmulst.
Pasakiet manai pamatskolas matemātikas skolotājai, ka par 5 reizēm lielāks nav tas pats, kas 5 reizes lielāks.
Tā pat mani mulsina uz pusi vairāk un uz pusi mazāk. Vai nav jāsaka par pusi reizēm vairāk un par pusi reizēm mazāk.
Šajos jautājumos nebija runa par pareizību (jo tādu nevar viennozīmīgi definēt), bet gan par to, kā cilvēki to saprot. Un ne vienmēr testa autoru varēja saprast.
Ar bezgalību bija slikti formulētas atbildes. Kāpēc starp atbildēm ir kaut kas, kas ir lielākais, bet nav skaitlis. Jo es varu argumentēt, ka kvintiljons nav lielākais no minētajiem.
Bet vispār gana sarežģīti jautājumi.
83% (10 no 12) 10 pareizas atbildes, izpildes laiks: 00:01:25
8. un 11.😥
58% (7 no 12) 7 pareizas atbildes, izpildes laiks: 00:03:49
Mazliet dīīīvaini formulējumi. Nekas, man augstākajā tikai 9 balles. Varbūt sirgstu ar stulbuma sindromu😉
92% (11 no 12) 11 pareizas atbildes, izpildes laiks: 00:01:49
Nu tas astotais ļoti samulsināja ...
42% (5 no 12) 6, vai mazāk pareizas atbildes, izpildes laiks: 00:01:24
https://media.tenor.com/images/c78ae845518c85f73771189a052e7343/tenor.gif
25% (3 no 12) 6, vai mazāk pareizas atbildes, izpildes laiks: 00:01:00
🍄
50% (6 no 12) 6, vai mazāk pareizas atbildes, izpildes laiks: 00:01:53
😀
https://media.tenor.com/images/2949de784f310b7cb82308f0a5432656/tenor.gif