8

 450  0

Atradu interneta dziļumos mācību, kas mani iedvesmoja.

Vienreiz kāds vidusskolas skolotājs saviem skolēniem vadīja vienkāršu, bet spēcīgu mācību par privilēģijām un sabiedrības sadarbību.

Komentāri 8

0/2000

Kā tieši pirmajos solos sēdošie sadarbojoties ar "pakaļu" varēja sasniegt labākus rezultātus?   

Es saprotu, ka doma ir laba un tā, bet šeit piemērs ir viens, bet stāsta galvenā doma jau pavisam cita izrakta

 26  0 atbildēt

nu jā, skan jau labi. bet reāli, ja tu esi pakaļā, tad tu esi d*rsā un nobody gives a f**k about you. welcome to the real life, welcome to the system.

 14  0 atbildēt

Ļoti izsmeļošs raksts !  

 8  0 atbildēt

šādu spēli vajadzētu izmēģināt katrai klasei vismaz vienu reizi, katru gadu !

 8  0 atbildēt

Grūti secināt, vissvairāk ir skolēni, kam nekas neinteresē, galvenais 4 dabūt, un tie runā, dara, un paļaujas ko vien vēlas, pievilinot arī citus. Arī es reiz biju upuris tādam, ja godīgi, tad es ļoti nozēloju. Labāk būtu sēdējis priekšā un kārtīgi mācījies. Skolotājas jau redz , ja skolēnam nekas neiteresē, viņi pat netaisās mācīt viņus. ( vismaz mana RĪGAS mikrorajonas skolā ( publiski neatklāšu, ja kādu interesē PM )) . Ziemeļu rajons. Ir bijušas pāris lekcijas, tfu mācību stundas kurās mums vispār nepievērsa uzmanību, un mēs tupa sēdējām, un pat nepaskatījās uz mums. Ir bijušas tādas lekcijas kā - Anglu, vācu, literatura* (dažreiz) , mākslas utt. Bet matemātikā gan bija stingra, un visu cieņu tai skolotājai

 4  0 atbildēt

  

 0  0 atbildēt