Atradu interneta dziļumos mācību, kas mani iedvesmoja.
Vienreiz kāds vidusskolas skolotājs saviem skolēniem vadīja vienkāršu, bet spēcīgu mācību par privilēģijām un sabiedrības sadarbību.
Atradu interneta dziļumos mācību, kas mani iedvesmoja.
Vienreiz kāds vidusskolas skolotājs saviem skolēniem vadīja vienkāršu, bet spēcīgu mācību par privilēģijām un sabiedrības sadarbību.
Uzsākot stundu, skolotājs katram skolēnam sniedza papīra lapu un ļāva skolēniem no tās izveidot papīra bumbiņu.
Skolotājs novietoja papīrgrozu telpas priekšā pie tāfeles.
Viņš sacīja, "Spēles noteikumi ir vienkārši. Katrs no Jums pārstāv valsts sabiedrību. Un ikvienam šajā valstī ir iespēja kļūt bagātam un pievienoties augstākās klases sabiedrībā."
"Lai pievienotos augstākās klases sabiedrībai, Jums nepieciešams iemest papīrgrozā savu papīra bumbiņu, tikai no sava sola."
Skolēni no aizmugurējām rindām sāka izteikt savas domas. "Tas nav godīgi!" Tie redzēja kā skolēniem, kuri atradās pirmajos solos, bija vairāk iespēju trāpīt papīrgrozā.
Visi pamēģināja trāpīt un, kā paradzēts, skolēni no pirmajiem soliem to veica labāk nekā skolēni no pēdējiem.
Skolotājs noslēdza savu mācību ar vārdiem "Jo tuvāk tu biji pie papīrgroza, jo lielās iespējas tev bija tajā iemest. Šādi var izskaidrot privilēģijas. Vai jūs pamanījāt, ka par godīgumu sūdzējās tie, kuri atradās pēdējās rindās?
Jauniešiem, kuri atrodas pirmajās rindās, ir mazāk nojausmas par to, ka viņi ir priviliģētāki par tiem, kuri atrodas pēdējās rindās. Viss, ko viņi redz, ir tikai desmit metri no viņiem un viņu mērķa."
"Jūsu darbs, kā skolēniem, kuri saņem izglītības iespējas, ir nepieciešams apzināties Jūsu privilēģijas. Un izmantot šo privilēģiju "izglītība", lai sasniegtu vislabākos rezultātus, sadarbojoties ar jauniešiem, kuri atrodas pēdējās rindās."
Kā tieši pirmajos solos sēdošie sadarbojoties ar "pakaļu" varēja sasniegt labākus rezultātus?
Es saprotu, ka doma ir laba un tā, bet šeit piemērs ir viens, bet stāsta galvenā doma jau pavisam cita izrakta
nu jā, skan jau labi. bet reāli, ja tu esi pakaļā, tad tu esi d*rsā un nobody gives a f**k about you. welcome to the real life, welcome to the system.
Grūti secināt, vissvairāk ir skolēni, kam nekas neinteresē, galvenais 4 dabūt, un tie runā, dara, un paļaujas ko vien vēlas, pievilinot arī citus. Arī es reiz biju upuris tādam, ja godīgi, tad es ļoti nozēloju. Labāk būtu sēdējis priekšā un kārtīgi mācījies. Skolotājas jau redz , ja skolēnam nekas neiteresē, viņi pat netaisās mācīt viņus. ( vismaz mana RĪGAS mikrorajonas skolā ( publiski neatklāšu, ja kādu interesē PM )) . Ziemeļu rajons. Ir bijušas pāris lekcijas, tfu mācību stundas kurās mums vispār nepievērsa uzmanību, un mēs tupa sēdējām, un pat nepaskatījās uz mums. Ir bijušas tādas lekcijas kā - Anglu, vācu, literatura* (dažreiz) , mākslas utt. Bet matemātikā gan bija stingra, un visu cieņu tai skolotājai