Katrā vietā tika izmantota sava tetovēšanas tehnika. Dažas no tām bija tiešām brutālas. Ir vietas pasaulē, kur vēl tiek pielietotas dažas no šīm tehnikām, taču lielākajā pasaules daļā ir pāriets uz tetovēšanu ar tetovējamo mašīnīti. Un katrai tautai bija savs skatījums uz to kāpēc jātetovējas un ko viņiem nozīmē šāds veids kā izdaiļot ķermeni.
Jaunzēlande:
Jaunzēlandē ļoti ievērojami tetovēšanas mākslā ir pamatiedzīvotāji - maori. Maori izdomāja veidu kā neizzust, viņi aizsāka etnisko kulta tetovēšanos, kurā atspoguļojās viņu vēsture. Viņi visu savu ķermeni noklāja ar tetovējumie, taču daudzi iesvētāmie mira, jo nespēja izturēt pārmērīgās sāpes vai arī vienkārši no asiņūzuduma. Viņu tehnika bija ļoti brutāla. Viņi ar uzasinātu kaulu iegriez rētas, kurās ierīvēa krāsvielu.
Japāna:
Tebori ir Japānas izcelsmes vārds, ar kuru apzīmē tradicionālu tetovēšanas metodi, ko veic ar roku. Tā bija ķērmeņa sadurstīšana ar īpašiem adatu komplektiem, lai brūces tiktu ātrāk aizpildītas ar krāsu. To Japānā jau praktizē vairāk kā 400 gadu.
Tālie austrumi:
Šeit cilvēki ticēja tam, ka tetovējums var pasargāt arī no slimībām. Tibetieši uzskata, ka uztetovēta mantra (svēts vārds vai formula) var palīzēt saglabāt ķērmena īpašnieka garīgo un fizisko harmoniju, jo šāda tetovējuma iedarbība pielīdzināma rezultātam, ko var panākt, nepārtraukti skandējot attiecīgo mantru. Tiek tetovēts arī uz īpašiem akupunktūras punktiem un par krāsu tiek izmantoti ārstniecības augi.
Ziemeļamerika:
Šeit tetovēšana galvenokārt tika izmantota kā daļa no jauniešu iesvētīšanas rituāla. Zīmēja arī vienkāršus ģeometriskus rakstus. Sievietēm no apakšlūpas līdz zodam un vīriešiem uz krūtīm. Ziemeļamerikā Siu cilts uzskatīja, ka tetovējumi nepieciešami, lai nokļutu mirušo valstībā. Ja, piemēram, karavīram nebūtu tetovējuma, viņš nenonāktu mirušo valstībā, bet gan ciestu mūžīgas mokas uz zemes kā klaiņojošs spoks. Ar kristietības inākšanu šie rituāli un tradīcijas izzuda.