Man šķiet, ka lielākā daļa no cilvēkiem, kas pārkāpj pāri trīsdesmit gadu slieksnim, kļūst arvien neiecietīgāki pret svaigākajām modes vēsmām. Trīsdesmit gadi ir pietiekami ilgs laiks, lai modes tendences paspētu iziet pilnu ciklu un nu jau bieži vien uz ielas redzam jauniešus, kas ģērbjas tieši tāpat kā mūsu vecāki ģērbās astoņdesmitajos. Vārdsakot – ģērbjas tizli.
Lai arī skaidrs, ka apģērbi lielāko modes namu iksezonas skatēs ir apzināti pārspīlēti, ekscentriski, uzbāzīgi un nez vai kāds no tiem turpinās savu dzīvi ikdienas lietošanas veikalu plauktos, tie tomēr iezīmē kaut kādas aktuālās sezonas tendences un virzienus, kuros agrāk vai vēlāk sāks darboties lielās Ķīnas rūpnīcas un tajās paverdzinātie bērni.