Šī atziņa nāk tīri no mana intuitīvā prāta un gadsimtiem zināmiem principiem par cilvēka evolucionāro un bioloģisko būtību, kā arī tūkstošiem citu cilvēku atziņām.
Kristietībā krusta simbols pret cilvēka ķermeni veido horizontāli un vertikāli, bet šis raksts nebūs ne par reliģiju, ne par zinātni, bet gan par dabisko un visiem zināmo.
Krusta vertikāle un horizontāle krusto visu trīs cilvēka prātu atrašanās vietas, kas ir - galva, sirds un sēklinieki (dzimumorgāni abiem dzimumiem).
Publiskajā izglītības sistēmā bērniem tiek mācīts, kā apklust, bērniem, kuri aug un kuriem ir jāizpēta pasaule ļāļauj saviem ķermeņiem bīdīties uz priekšu un kuriem IR JĀATKLĀJ, savi DABAS dotie talanti, pakāpeniski tiek iemācīta bijība, saspiestība un pārlieku liela ''racionālā prāta'' izmantošana, kas ir mūsu ''smadzenes'' , jeb prāts ar kuru mēs spējam veikt APRĒĶINUS.
GALVAS SMADZENES nav vienīgais cilvēka prāts, ne fizikālais, ne garīgais.
CILVĒKU VADA trīs prāti - racionālais, emocionālais un instinktīvais prāts. Skaidrs?
NEVIENS cilvēks un NEVIENS dzīvnieks nespēj funkcionēt bez šiem visiem trim prātiem. Bet ja cilvēks utilizē visus trīs savus prātus kopā un ļaujas gan instinktīvai gribai pēc kādas lietas, ja cilvēks neapslāpē savu neracionālo apziņu, ne savu dzimumtieksmi, ne arī savu racionālo prātu un izmanto to, lai paveiktu racionāla rakstura darbības, TAD cilvēks ir PILNĪGS.
Tagad, ja kādam nav skaidrs, tas ko es saku, tad es pateikšu to vienā teikumā - Mūs vada intuīcija, racionāle un emocitāte.
Pasauli nevar izzināt un saprast tikai ar racionāli vai ar emocijām vienām vien.
Atgriežoties pie temata par skolu sistēmu (kas starp citu ir individuālismu apspiedoša un deģenerējoša un nepieciešama tikai tādiem cilvēkiem, kas vēlas savu dzīvi pavadīt ''darbverdzībā'', jeb konstantā strādāšanā kādā oficiālā karjērā) , tad skolās tiekot ieliktam mentāli nesadragātām, veselam un jaunam, dzīvespriecīgam bērnam ir tik pat liela iespēja, ka viņš skolā iegūs ko sev praktiski noderīgu, tik pat liela iespēja, ka izejot cauri ''''''izglītībai'''''' bērns zaudēs savas intuitīvās ģenialitātes vai citas prasmes/hobijus, skolas pār-racionalizācijai ietekmējot viņu.
Kādēļ es vispār stāstu par skolu? Par ko ir runa? Kādēļ teksts tik garšs? Es labāk aiziešu uz ''Tīņiem+'' - tie droši vien ir jautājumi, kas ir tā cilvēka prātā kurš vēl nesaprot par ko es runāju.
Tas ko tu tagad lasi ir ''rants'' ar kura palīdzību es tev gribu parādīt, ka gan manī. gan tevī ir lielākā vai mazākā mēra funkcionējoša ''neracionālā'' sistēma.
Ja tu tagad lasot līdzi izjūti sensacionālu apgaismotības sajūtu un tu pilnīgi saproti uz kurieni temats iet, tad tu vari būt priecīgs, ka tu neesi vienīgais cilvēks kuru ir pārņemis pilnīgs robotisms, jo tagad brīvā kreativitātes un pašpārliecinātības uzplūdumā es esmu izlēmis ''uzcept'' šo rakstu.
Uzticies sev jeb kādēļ tavas galvas smadzenes nav vienīgās smadzenes!2
53
0
Autora bilde