6

 73  0

Strauji tuvojās vasara un daudzi steidz iegūt savu “vasaras ķermeni” – nomest ziemā uzkrātos liekos kilogramus, lai varētu bez kautrēšanās vasarā doties uz pludmali, staigāt peldkostīmā vai citā brīvā un daudz atklājošā apģērbā, nekautrējoties par taukiem un lieko svaru. Liela daļa to steidz darīt ar smagu diētu un treniņu palīdzību. Priekš tiem, kam tam nav laika, gribas spēka, naudas vai, kāda cita iemesla dēļ nevar šādi rīkoties iesaku atvērt šo rakstu – pārvarot slinkumu vai vienkārši veltot lielāku vērību ikdienas sīkumiem arī var nodedzināt kalorijas. Šajā rakstā varēsi iepazīties ar to cik daudz kalorijas var zaudēt veicot ikdienišķas darbības (kalorijas rakstā balstītas uz 150mārciņas/68 kilogramus smagu cilvēku – vieglāks cilvēks zaudēs mazāk, smagāks vēl vairāk). Protams, nevajag aizmirst, ka jebkuru labvēlīgu veselības un svara izmaiņu pamatā ir veselīgs uzturs un dzīvesveids.

Komentāri 6

0/2000

Zaļās tējas dzeršana - mīnus 5 kg mēnesī,

zaļā desa - mīnus 10 kg diennaktī.

 8  0 atbildēt
Katrā ziņā - dari ko gribi,kalorijas zaudēsi. Galvenais nerij visu pēc kārtas.
 3  0 atbildēt

Visa dzīve ir nepāaaartraukta kaloriju uzņemšana un zaudēšana. 

 3  0 atbildēt

Ja tv vērošana dedzina kalorijas, tad darbs ar datoru, manuprāt, arī veicina kaloriju sadegšanu. Strādā gan pirksti, gan acis.

 0  0 atbildēt

Ko visi tā satraucas par kalorijām? Ja jau viņas visiem tā nepatīk, tad neuzņemiet tās.

 0  1 atbildēt