Sveiki visiem!
Būt vai nebūt formas tērpiem? lūk Jums atbilde....
vispirms atkāpe no tēmas - joks par dzīšanos pēc kamieļmātes....
tuksnesī nokrīt lidmašīna. viens izdzīvojušais - vīrietis. Viņš lidmašīnas lūžņos atrod ēdienu, dzērienus, tā ka dzīvotājs būs, atliek vien gaidīt, kad viņš tiks atrasts un izglābts. iet laiks, vīrietiem paliek garlaicīgi, paēdis ir, padzēris ar, bet sievieti sen nav dabūjis..... skatās - tuksnesī ganās kamieļmāte. Šis lavās klāt. kā pielavā, tātas lops pabēg tālāk. un tā katru reizi, nu nekas nesanāk.
Pēkšņi turpat blakus nogāžas vēl viena lidmašīna.... vīrietis pieiet klāt skatās visi beigti, tik viena sieviete izdzīvojusi. Tā ir iesprostota lidmašīnas vrakā un lūdzas, lai palīdz tikt laukā.... Vīrietis jautā - ja palīdzēšu tikt laukā, vai tu man palīdzēsi noķert kamieļmāti????
tā nu daudziem cilvēkiem ir raksturīga dzīšanās pakaļ kamieļmātēm, bet es aicinātu atgriesties pie saknēm. Liela daļa no Jums padomāja, ka tam vīrietim vajadzēja apjēgt, ka ja jau viņš grib sievieti, tad sievieti viņam arī vajag...., bet tikai retais no Jums attapās, ka gan vīrietis, gan sieviete patiesībā grib tikt prom no tās vietas - tikt izglābti... sakukārt ēšana un dzeršana, kā arī miesaskārības ir tikai plāksteri kas tiek uzlikti, lai noturētos līdz glābēju ierašanās brīdim.......
Tāpat ar skolas formām - tas mērķis jau ir mazināt nevienlīdzību, skolēnu iespējas padarīt liedztiesiskākas.
Jautājums kā to panākt.. noteikti to var panākt vismaz 100 dažādos veidos un skolas formas ir tikai viens no tiem, jautājums vai efektīvākais - nebūt nē.... Ir jāapzinās patiesā problēmas un to ko mēs gribam panākt. Problēma ir nevienlīdzība - īsi un skaidri - bagātie un nabagie....
otrs jautājums - ko gribam panākt? nu nav mums visi jācenšas padarīt vienādi. tā nekad nebūs. katrs ir cita personība, katram ir citi talanti, bet var censties visus padarīt līdztiesiskus - t
ā lai visiem ir vienādas iespējas.....
bagātie bērni ir pārliecināti, iedomīgi, ar augstu pašapziņu, līdz ar to lielīšanās un sacensība nepazudīs. piedevām, ja kāds veiktu aptyauju, tad diezin vai apģērbs būtu tas kas kādam dod iespēju izcelties. drīzāk izcelties palīdz visādi moderni verķīši un personīgās īpašības - sportisti, talantīgie un it sevišķi pašpārliecinātie (tajā skaitā visi bagātie).
piedevām bagātajam bērnam būs mājās piecas, sešas formas, savukārt nabadzīgākie staigās padilušās vai tādās no kurām jau r izauguši...
formas absolūti neveicinās līdztiesību, drīzāk vajadzētu runāt par noteikumiem, kas visus nostādītu līdzīgā situācijā. - skolas teritorijā nedrīkst lietot nevienu elektroierīci, kamēr tādas nav pieejama visiem skolēniem (mobilie, planšetes, portatīvie, pleijeri u.c.), noteikts pieļaujamais apģērba garums vai nosegtās ķermeņa daļas, )....
tas lūk arī viss par dzīšanos pakaļ kamieļmātēm... šobrīd jau sāk izskatīties ka daļai sabiedrības formas ir vajadzīgas formu pēc, nevis tāpēc, lai sasniegtu sākotnējo mērķi.