Spēlē World of Warcraft spēlētājam pieejamas desmit rases un deviņas klases. Rases ir sadalītas divos savstarpēji naidīgos grupējumos - pie Alianses pieder cilvēki, nakts elfi, gnomi rūķi un draneji, bet pie Ordas - troļļi, taureni, orki, nemirušie un asins elfi. Katrai rasei ir pieejamas noteiktas klases, kuras var nebūt pieejamas citām rasēm.
Rases (ar * atzīmētās rases un klases pieejamas tikai ar paplašinājumu Burning Crusade un Cataclysm.)
klases: Cilvēki Nakts elfi Gnomi Rūķi Draneji* Vorgeni* Troļļi Tauri Orki Nemirušie
Druīdi: nav ir nav nav nav ir nav ir nav nav
Mednieki: nav ir nav ir ir ir ir ir ir nav
Magi: ir nav ir nav ir ir ir ir nav ir
Paladini: ir nav nav ir ir nav nav nav nav nav
Priesteri: ir ir nav ir ir ir ir nav nav ir
Laupītāji: ir ir ir ir nav ir ir nav ir ir
Šamaņi: nav nav nav nav nav nav ir ir ir nav
Burvji: ir nav ir ir nav ir nav nav ir ir
Kareivji: ir ir ir ir ir ir ir ir ir ir
Cilvēks (Human)
Cilvēki apdzīvo Azerotas austrumu daļu. Kopš Liesmojošā Leģiona uzbrukuma caur Tumšo Portālu cilvēki ir iesaistīti asiņainā karā ar orkiem, pēc zaudējuma Pirmajā karā, kurā tika nogalināts viņu karalis un nopostīta galvaspilsēta, cilvēki bija spiesti atkāpties uz Lordaeronu, kur septiņas cilvēku tautas kopā ar elfiem, rūķiem un gnomiem izveidoja Aliansi. Drīz pēc Alianses izveidošanas sākās Otrais karš, kurā Alianse uzvarēja Ordu un aizvēra Tumšo portālu, un nogalināja vairumu atlikušo orku. Orkiem izdevās atvērt portālu vēlreiz, tomēr tas atkal tika aizvērts un cilvēki piecpadsmit gadus dzīvoja mierā. Alianse sāka šķelties, tāpēc, kad Lordaeronai uzbruka nemirušie un orku vadonim Trallam kopā ar grupu citu orku izdevās izmukt no gūsta, Alianse nespēja pretoties un sākās Trešais karš.
Gnoms(Gnome)
Ģeniālie gnomi ir tehnoloģijas meistari. Agrāk tie apdzīvoja Gnomeregānu, taču tagad tie dzīvo kopā ar rūķiem Aironfordžā un sadarbojas ar Aliansi. Otrajā karā gnomi Aliansei palīdzēja, būvējot zemūdenes un lidmašīnai, kas Aliansei palīdzēja uzvarēt Ordu. Pēc dabas gnomi ir izslavēti kā diezgan ekscentriskas būtnes.
Nakts elfs (Night elf)
Nakts elfi ir gara auguma, ar neparastu matu krāsu un spīdošām acīm. Pēc Trešā kara nakts elfi zaudēja savu nemirstību, jo karā, lai apturētu Liesmojošo leģionu, tika iznīcināts Pasaules koks. Nakts elfu druīdi mēģināja izgatavot jaunu Pasaules koku, taču viņu mēģinājums izgāzās, jo jaunais koks izraisīja vājprātu un agresivitāti ikvienā, kas tam tuvojās.
Rūķis (Dwarf)
Aironfordžas rūķi ir sena humanoīdu rase, kas dzīvo zem Khazmodana sniegotajām galotnēm. Rūķi vienmēr ir bijuši cieši cilvēku sabiedrotie, un tie izceļās gan cīņā, gan stāstu stāstīšanā. Rūķiem ir īpašas spējas atrast dažādas apslēptas bagātības.
Dranejs (Draenei)
Draneji ir sena rase, pēc izskata gari, ar zilganu ādas krāsu un ragiem. Draneji Azerotā ieradās bēgot no savām mājām - planētas Argusa, viņi ar savu dimensionālo kuģi Eksodaru ietriecās Azerotas salā, un tur tagad atrodas draneju galvaspilsēta. Draneji tika pievienoti The Burning Crusade papildinājumā.
Vorgens (Worgen)
Pirmo reizi parādījušies World of Warcraft, pirmie vorgeni atdalījās no senas druīdu grupas, ko sauca par„Druids of the Scythe”, kuri pielūdza vilku vārdā Senais Goldrins. Izvēlētā pārvēršanās forma bija Vorgena forma, bet šie druīdi zaudēja savaldību mežonīgās dabas priekšā un nu tiem bija zvēraina uzvedība. Pēdējie dzīvie druīdi piekrita, ka viņus jāsūta projām un jāiemidzina mūžīgā miegā pie kāda koka Gilneasas zemē
Taurens (Tauren)
Taureni ir liela auguma vēršveidīgie. Taureni ir seni klejotāji, kuru kultūra balstās uz saskaņu ar dabu. Taureni apvienojās ar orkiem, lai cīnītos ar saviem mūžsenajiem ienaidniekiem kentauriem. Patlaban taurenu ciltis ir apvienojušās un apmetušās uz dzīvi jaunā mājvietā Mulgoras līdzenumā.
Orks (Orc)
Orki ir plati un muskuļoti radījumi ar zaļganas nokrāsas ādu. Pēc auguma īsi, bet masīvi. Kādreiz tie bija Liesmojošā Leģiona daļa, bet kad orku vadonis Tralls un viņa labākais draugs Groms Hellskrīms nogalināja Manarohu, orki kļuva par godīgiem medniekiem un apmetās uz dzīvi jaunās Azerotas teritorijās. Orku galvaspilsēta ir Ogrimmara.
Trollis (Troll)
Troļļi ir gari un lempīgi, bieži vien ar ilkņiem. Viņus uzskata par primitīvu mežoņu rasi. Gandrīz pilnībā iznīcināti no neganto murloku uzbrukumiem viņu dzimtenei, tie apvienojās ar orku karavadoni Trallu un vēl tagad ir sabiedrotie Hordē. Troļļi ir lieli vūdū cienītāji.
Nemirušie kādreiz bija cilvēki, taču pēc tam, kad tos pakļāva Līķu Karalis, tie kļuva par ne īsti dzīvām, ne mirušām būtnēm, kas izpildīja visas Karaļa iegribas. Neliela daļa nemirušo izrāvās no Karaļa pakļautības. Tie izveidoja savu pilsētu zem Lordaeronas drupām un solījās atbalstīt Ordu.
Klases
Burvis (Warlock)
Burvim ir diezgan daudz dzīvības punktu salīdzinot ar citām drēbju bruņas valkājošām klasēm un burvestību veikšanai nepieciešamie priekšmeti aizņem daudz vietas somās. Burvis var izsaukt dēmonus (Imp, Woidwalker, Succubus,Felhunter, Felguard, Infernal, Doomguard, izgatavot Dzīvības Akmeni (Healthstone), var dziedināt sevi izsūcot pretiniekam dzīvību, kuru var izmantot dziedēšanai, atdzīvināt sevi, izmantot burvestību elpot zem ūdens. Tāpat kā lielākā daļa citu klašu arī burvis burvestību veikšanai izmanto manu. Mana, tāpat kā dzīvības punkti, ar katru līmeni palielinās, tāpēc augstāka līmeņa burvestībām nepieciešams vairāk manas. Burvja galvenā īpašība ir likt dotus( damage over time ). Burvis izmanto shadow un fire maģijas. Slavens ar lielo kritu daudzumu uz speliem.
Laupītājs (Rogue)
Laupītājiem atšķirībā no citām klasēm ir nepieciešama enerģija (energy) , tās daudzums nepalielinās ar katru līmeni, to var papildināt tikai ar noteiktiem talantiem talantu kokā. Laupītājam piemīt spēja paslēpties (stealth), un no tumsas aizsega uzbrukt savam ienaidniekam no aizmugures. Laupītājs spēj pārvietoties ātrāk un sasniegt dažādas vietas daudz vieglāk nekā citu klašu pārstāvji. Laupītāja spējas ļauj viņam iegūt dažādas retas un vērtīgas lietas. Laupītājs ir nepieciešams ļoti ātram uzbrukumam. Slavens ar savu lielo un ātro damage. Cīņās pret laupītāju warioriem ir šausmīgi grūti, jo daudzo stanu un evasiona dēļ wariors nemaz nevar nereizi iesist laupītājam. Pēc cīņas ar warioru , laupītājam var palikt pat 100% hp
Kareivis (Warrior)
areivji atšķirībā no citām klasēm vienīgie izmanto dusmas (rage) savām speciālajām spējām. Dusmas palielinās kad Kareivis tiek ievainots vai ievaino pretinieku. Noteiktām prasmēm vajag noteiktu dusmu daudzumu, tāpēc spēcīgākam uzbrukam nepieciešams vairāk dusmu. Pēc cīņas dusmu līmenis krītās, tāpēc uzsākot cīņu kareivim parasti nav dusmu. Dusmu maksimālais daudzums visu laiku ir viens un tas pats (100), atšķirībā no citām klasēm, kuras izmanto burvestības un manu, kuras maksimālais daudzums paaugstinās ar katru līmeni. Kareivji ir izveicīgi tuvcīņā, viņiem ir ļoti daudz dzīvības punktu (HP), viņiem pieejamas vislabākās bruņas, bet viņi ir neizturīgi pret burvestībām.
Druīds (Druid)
Saskaņā ar spēles leģendu druīdi ir zemes sargātāji, kas tika pamodināti Liesmojošā Leģiona uzbrukuma laikā, lai to uzveiktu. Pēc uzvaras druīdi nolēma palikt pasaulē, lai dziedētu kara izpostīto zemi. Druīda galvenās burvestības ir spēja pārvērsties par dzīvniekiem - piemēram, lāča formā druīds kļūst par kareivi un manas vietā izmanto dusmas, bet, pievēršoties par kaķi, druīds izmanto laupītāja spējas un spēj zagties, un palikt neredzams. Vēl divas formas, kuras var pieņemt druīds ir ceļošanas un roņa formas, abas šīs formas ļauj ātrāk pārvietoties, taču roņa formu, kura ļauj arī elpot zem ūdens, var pieņemt tikai ūdenī. Druīdi spēj veikt vienas no spēcīgākajām ārstēšanas burvestībām. No 70 lvla druīdam ir pieejama putna forma, kas ļauj lidot ar ātrumu 280%, kā fly mount , kurš maksā 5200 goldu.
Priesteris (Priest)
Tāpat kā lielākajai daļai World of Warcraft klašu arī priesteris izmanto manu priekš savām burvestībām. Manai tāpat kā dzīvības punktiem ar katru līmeni kļūst arvien lielāks maksimālais ietilpums, tas tāpēc, ka lielāka līmeņa burvestībām vajag vairāk manas. Priesteri spēj veikt ļoti spēcīgas ārstēšanas burvestības ar kurām var atdzīvināt citus spēlētājus. Priesteris ir ļoti viegli nogalināms tuvcīņā mazo dzīvības punktu (Health Points) dēļ. Priesteris ir labākis hīlotājs spēlē. Populārs ar savu instanto fear (bailes). Shadow priest ir viens no stiprākajiem uzbrucējiem Bg (Battleground), damage tabulā var sasniegt lielāko damage.
Paladīns (Paladin)
Tāpat kā lielākā daļa World of Warcraft klašu arī paladins izmanto savām burvestībām manu. Manai tāpat kā dzīvības punktiem ar katru līmeni palielinās maksimālais daudzums. Paldīns spēj valkāt visizturīgākās bruņas, ārstēt un atdzīvināt citus spēlētājus, ar burvestību mazināt indes un burvestību ietekmi, uzlikt auras sev un citiem, izsaukt apbruņotu karazirgu, kas palielina pārvietošanās ātrumu un izmantot vairogu, taču nevar izmantot šaujamieročus un viņa treniņi dārgi izmaksā. Paladīns ir gan noderīgs spēlēšanai komandā, gan labi piemērots spēlēšanai vienatnē. Paladīns tā pat kā kareivis, uzbrūk tuvcīņā. Var likt sev virsū absorb shield ( absorbējošo aizsargu ), kas neļauj nevienam tevi aizkārt pāris sekunžu laikā . Tikmēr paladins var atjaunot dzīvības punktus.
Mednieks (Hunter)
Mednieki var pieradināt dzīvniekus, kas viņus aizsargā un palīdz viņiem ceļojumos. Mednieki ir izcili uzbrukumā ar šaujamieročiem un spēj izlikt lamatas. Mednieki spēj palielināt savas spējas, izmantojot dažādu dzīvnieku īpašības, kā arī sadzīt pēdas jebkam, kas ir tuvumā. Mednieki izmanto manu, lai noburtu vai saindētu savas bultas un lodes un lai padarītu savu uzbrukumu spēcīgāku. Pazīstams arī kā labākais slowotājs un stanotājs.
Mags (Mage)
Mags ir uguns, ledus un mistiskās maģijas pavēlnieks. Galvenais maga uzbrukums ir maģija. Mags izmanto manu, lai aktivizētu burvestības. Agrāk magi savas burvestības glabāja mistiskajā Dalanaras magokrātijā. Taču pēc Liesmojošā Leģiona uzbrukuma tā tika iznīcināta un burvestību zināšanas un maģiju grāmatas izplatījās pa visu pasauli. Magi spēj teleportēties uz lielākajām savam grupējumam piederošajām pilsētām un neitrālo Šatras pilsētu (Shattrath City). Cita lieliska magu burvestība ir uzburt sev un citiem pārtiku. Magi spēj ātri un spēcīgi uzbrukt, bet viņiem ir maz Dzīvības punktu (HP), padarot viņus viegli nogalināmus. Maga kaujas spējas ir atkarīgas no viņa mantām un talentiem. Lielākis krits kas ir saņemts ar skillu flamestrike ir 11000 + damage.
Šamanis (Shaman)
Šamanim piemīt dziednieka, karotāja un burvja spējas. Šamaņi gūst savu spēku no pamatelementiem un izmanto tos burvestībām. Tā ir vienīgā klase, izņemot druīdus, kas spēj pārvērsties - viņi var pieņem spoku vilka formu, kas palielina kustības ātrumu gadrīz divas reizes. Šamaņiem piemīt unikāla spēja izsaukt totēmus, kas ir vieni no viņu spēcīgākajiem ieročiem. Šamaņiem ir 4 veidu totēmi - zemes, uguns, ūdens un gaisa totēms. Zemes totēmi dod izturību, uguns - spēku, ūdens - dzīvību, bet gaiss - ātrumu. Vienlaicīgi var aktivizēt tikai vienu no katra veida totēmiem. Šamaņi spēj nēsāt shieldus , kas ļoti palīdz ciņās pret meelee nēsātājiem.
PIEDODIT KA NEVARĒJU IELIKT TABULĀ ASINS ELFUS,GOBLINUS.NEBIJA VIETAS.jA vēlaties par šiem abiem vairāk,rakstiet komentātos.
P.S.Lūdzu ielieciet +.tabulu man nācās veidot stundu.