local-stats-pixel

Warzone 21002

19 2

Warzone 2100 ir trīsdimensionāla (3D) reāllaika (real-time) stratēģiskā, taktiskā spēle.Spēlētājs spēles laikā kameru var pietuvināt, attālināt un grozīt. Apskatīt objektus no dažādām pusēm.Spēles darbība notiek tālā 21. gadsimtā, pēc atomkara.Spēles sākumā spēles dalībnieku sūta uz Arizonu atgūt artefaktus, tehnoloģijas.

 

 

Kā viss sākās!

Viss sākās tālajā 1999, kad “Pumpkin studios” palaida garabērnu (klasificēts kā 3D RTS) tautās, bet projekts nedaudz sirga ar tādām kaitēm, kā finanšu trūkums birojā un “bugs” softā.
Tas jau nebūtu nekas, ka Blizzard nebūtu gadu iepriekš (tiešām ‘98?) izlaidusi savu kases grāvēju – Starcraft, kā arī Cavedog Entertainment ‘97 izlaistās Total Annihilation (īsāk Totala vai TA) veselu 2 “paplašinājuma (izplešanās?) paku” iznākšana ‘98. Un kur tad vēl C&C vai Age of Empire… eh…
Nu lūk, spēļuks bija interesants un īsā laikā ieguva stabilus cienītājus, bet to skaits nebija pietiekams (ex-USSR teitorijā dzīvojošie cienītāji par tādiem vispār neskaitās, jo naudas izteiksmē ieguvums parasti no tiem ir tuvu 0). Biki paspirinājies, projekts praktiski atdeva galus, kas, savukārt, nozīmēja, ka naudiņas no šā diži neizspiedīsi.Tad nu tekošis īpašnieks Eidos-Interactive™ 2004. pasludināja projekta nonākšanu tautās ar atbilstošu licenci, kas atsevišķus īpatņus motivēja iedarbināt “Warzone 2100 Resurrection Project”, kas savukārt patreiz ir nonācis līdz 2.3 RC1a versijai… Atrodams packmana repositorijā (nu vismaz oSUSEi), tāpēc instalēšana vairs nesagādā to sāpi, ko kādreiz, spēles startēšana arī nu jau iespējama bez komandrindas un papildus parametru ievadīšanas. Nenopriecāties, tādiem rūdītiem sliņķiem, kā es…
Spēles navigācija neprasa dižas iemaņas un sliktākajā gadījumā, var operēt tikai ar peli. Defultais AI ir diezgan tups, bet atsevišķu mod-u uzvarēšana sākumā prasa lielu piepūli. Kačājam priecīgi naftu no atradnēm, kuru ģeneratori pārvērš enerģijā… Atradņu skaits ir konstants lielums, bet ģeneratoru lietderības koeficients ir upgreidojams
Lielākā daļa no 400+ tehnoloģijām nav nepieciešama, tāpatās kā iespējamo 2000 dažādu unitu vietā parasti tiek izmantoti max 20, uzsvars uz masīvu artilēriju aizsardzībā (nepiemirstam par pretgaisu!!!) un kvantumu ar jebkuriem kaujas unitiem uzbrukumā, praktiski, vienmēr novedīs pie uzvaras pret AI.

Sīkāk par spēli var uzzināt http://en.wikipedia.org/wiki/Warzone_2100


Reklāma
Reklāma






19 2 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2

0/2000

Bija bija uz PS1, aceros ka kapju.

4 0 atbildēt

man vel ir uz ps1 :D tik nespeleju

2 0 atbildēt