True Combat ir spēle, ko izveidojusi komanda Team Terminator. True Combat mērķis ir sasniegt pēc iespējas realistiskāku pirmās personas šaudīšanos pieredzi, tomēr saglabājot interesantu gameplay. Lai gan oficiāli šī nemaz neskaitās spēle, to tomēr tā varētu saukt, jo True Combat ir veidots uz Wolfenstein: Enemy Territory dzinēja un diemžēl lai spēlētu True Combat vajag W: ET. Labā ziņa ir tā, ka W: ET ir oficiāli novelkams no interneta par brīvu, respektīvi, True Combat arī ir par brīvu! Viss, ko tev vajag lai spēlētu ir W: ET ar jaunākajiem plāksteriem (patch) un True Combat (www.truecombatelite.com). Viss ir pilnībā legāli par brīvu!
Team Terminator ideja par modu veidošanu atrodama ap 1999 gadu, kad spēle Quake 3 Arena bija ļoti populāra. Pirmā modifikācija, ko izlaida Team Terminator bija Quak 3: Terminator. Tieši tā, mods kur tu spēlē par terminatoru, tā arī radās komandas nosaukums. Modifikācijai negūstot pārāk lielus panākumus un nekļūstot ļoti populārai, Team Terminator sāka veidot jaunu modifikāciju spēlei Quake 3. Šoreiz jau modifikācija bija vairāk balstīta uz mūsdienu realistisku šaudīšanos. 2000. gada septembrī tiek izlaista modifikācijas True Combat beta versija, bija tikai divas kartes (viena no tām uztaisīta tikai vienā dienā), daudz ieroču, sliktas kvalitātes 3D modeļi, un daudzas standarta Quake 3 skaņas. True Combat kļūstot populārākam tika izlaistas vēl 10 jauni update līdz versija 0.45 b12 tika izlaista 2001. gada decembrī. Šie update ieviesa visādas jaunas lietas - ISIS mērķēšanas sistēmu (nav krustiņa ekrāna vidū, jānospiež poga un tu mērķēsi caur ieroča mērķi (nu ķipa tā kā CoD)) , jaunas kartes, skaņas, ieroči utt. Diemžēl Coroner un Tier (galvenie kodētāji komandā Team Terminator) bija savu dzīvju problēmas, tāpēc, viņiem nācās pamest komandu. Vai šis bija gals True Combat? Nemaz nē, kodētājs Acrid- pieteicās būt par projekta vadītāju. Acrid- jau bija pieredzējis ar True Combat kodēšanu un vispārēju Quake 3 modifikāciju veidošanu. 2003. gada jūnijā versija 1.0 tika izlaista. Tā ieguva ļoti lielu atsaucību, jo šī versija bija patiešām "jauna ēra" - jaunas kartes, jauni ieroči, vēl realistiskāka ieroču uzvedība, iespēja likt klāt savam ierocim visādas lietiņas, kā klusinātāji un tādas lietas. Viennozīmīgi, popularitāte bija patiešām liela, drīz vien nāca vairāki plāksteri (patch) un jaunas līmeņu pakas (map packs). Diemžēl True Combat atkal mazliet norima... iespējams, ka mazliet pat nomira - Acrid- kļuva neaktīvs un nepievērsa uzmanību spēlētājiem un tikai pēc gada viņš atgriezās lai pateiktu, ka ir zaudējis visus True Combat failus sakarā ar to, ka viņa cietas disks nobruka, un Acrid- nebija saglabājies šos failus kaut kur drošā vietā. Lai gan daži spēlētāji turpināja veidot līmeņus un skaņu modifikācijas, izmiršana bija paredzama un nebija jābūt nekādam gaišreģim lai to pamanītu. Tomēr 2004. gadā True Combat sākās jaunas modifikācijas veidošana, šoreiz gan veidota uz Wolfenstein: Enemy Territory. Coroner un Tier bija apvienojušies komandā GrooveSix Studios, tomēr beigās viņi izlēma strādāt kopā ar Team Terminator. Šoreiz modifikācijas nosaukums bija True Combat: Elite (dažreiz arī saukts par TCE vai TC: Elite). Nosaukuma izvēle bija vienkārša - tā, kā modifikācija bija turpinājums True Combat, tad arī pirmā daļa nosaukuma ir True Combat, bet savukārt Elite, tāpēc, ka Coroner bija sācis strādāt pie modifikācijas Elite626, kas bija domāta spēlei Return to Caste Wolfenstein. Modifikācija tika veidota uz W: ET bāzes, jo šī spēle bija par brīvu un atbalstija vairākas operētājsistēmas. 2004. gadā tika izlaista TCE versija beta 0.46, bet 2006. gada vēlā vasarā tika izlaista versija beta 0.49, kas skaitijās, ka ir izspiedusi maksimumu no šīs spēles dzinēja.
Tu noteikti jautāsi, kāpēc gan man neiet spēlēt CoD vai Counter-Strike? Šeit ir dažas "fīčas", kas tevi iespējams ieinteresēs:
* Pilnībā par brīvu
* Realistiska ieroču uzvedība
* Realistiks ieroču bojājums pret pretiniekiem - divi šāvieni ar AK-47 vēderā var nogalināt jebko!
* Minimāls interfeiss lai palielinātu realitātes sajūtu - tu nekad nezini, cik tev dzīvības vai lodes aptverē, viss ir uzrādīts aptuveni.
* Zemas sistēmas prasības - spēle ies pat uz datoriem ar stāžu.
* Laga kompensācija, atbalsta Punk-Buster.
* ISIS mērķēšana - nekādu krustiņu ekrāna vidū, kas norāda, kur šaut.
* Vēl šis tas
Pie "spēles" aizvien tiek strādāts, jaunākais "produkts", kas ir pieejams, ir True Combat: Close Quarters Battle, jeb TC: CQB. Lai gan tikai alpha versija, man patīk. Uzlabotas grafikas, jauni ieroči, realistiskāka balistika (piemēram, ložu rikošeti) un tādas lietas. Tālāk, mazliet ekrānšāviņi.
CODMW ir labs, bet vng priekšroku dodu COD2. Dīvaini, bet man liekas, ka vecās spēles tīklā ir interesantākas, kā jaunās... lai arī grafika nav tā ideālākā... :)
Jāinstalē atsevišķi, bet nu tas CQB tikai kaut kādus 300mb, kā jau teicu, alpha versija, iespējams, ka ir arī gļuki, tāpēc Coroner uztaisija to versiju lai iztestē un pārbauda vai nav gļuki, vai spēle ir norm utt.
TCE: Vecāka daļa, toties stabila versija, iespējams arī, ka vairāk spēlētāju (tagad spēlēju CQB, tāpēc nezinu īsti par šito)
TC CQB: Alpha versija, tikai viena karte, jaunas fīčas, jauni ieroči, Coroner (galvenais kodētājs) visu laiku aktīvi strādā pie šīs versijas lai vismaz izietu uz Beta.
Nesaprotu cilvēkus, kas te kaut ko salīdzina ar CS... Tik pat labi es tūlīt, te uz vietas salīdzināšu Battlefield 2 ar CS - "divas komandas šaudās viena pret otru, Battlefield 2 ir CS klons." Taisat loģiku, stulbie geimeri, vienreiz!
Skatos kartējais "CS-Source" pakaļdarinājums, es tadus nespēlēju dodu priekšroku labāk tādiem kases grāvejiem kā "Call of Duty Modern Warfare" starpcitu kaut kad drīzumā jaiznāk trešajai daļai.