local-stats-pixel fb-conv-api

Tomb Rider spēļu sērija (2. daļa)3

4 2

 

Kopš pirmās daļas, Laras vizuālais tēls ir pamainījies – poligoni vairs nav tik stūraini, Laras krūtis beidzot sāk patiešām izskatīties pēc krūtīm. Arī pārējais ķermenis ir ieguvis apaļākas aprises – ir pienācis stāsts par nākošo Tomb Rider spēļu sērijas daļu.

Tomb Rider II

Tomb Rider II plašāk arī ir pazīstams arī ar nosaukumu Tomb Rider II: The Dagger of Xian – developeris tas pats vecais labais Core Design, sadarbībā ar Eidos Interactive. Otrā „kapeņu izlaupītajas”  daļa saules gaismu ieraudzīja 1997. gada novembrī  - neiedziļinoties dienās vai stundās, ir pagājis precīzi gads kopš pirmās daļas iznākšanas un platformas palikušas gandrīz tās pašas – Sony Play Station un PC. Jautāsiet, kur pazuda Sega Saturn? Vēl pirms spēles izdošanas, 1997. gada septembrī, Sony Computer Entertainment America noslēdza vienošanos ar Eidos Interactive (Tomb Rider izdevējs un sērijas autortiesības), ka Tomb Rider tiks eksluzīvi izdots Sony Play Station konsolei.                                                                                                                                                      

Kopš 1996. gada pirmās daļas, Laras grafiskais tēls ir diezgan stipri izmainījies (bilde Nr.2) – seja ir ieguvusi tādu kā cilvēcīgāku izskatu un kopējās ķermeņa aprises arī ir ieguvušas apaļīgumu. Uzlabojot grafisko dzinēju, kura pamatā ir iepriekšējās daļas engine, ir krietni palielinājies poligonu skaits ekrānā vienlaicīgi, kas ir par pamatu lielākām līmeņu teritorijām un papildus atmosfēras efektiem.

Otrajā daļā visi notikumi risinās ap mītisko Ksiānas (Xian) dunci. Literāri leģenda vēsta, ka, iedurot šo dunci sev sirdī, iegūsi drakona spēku. Saskaņā ar spēli, dunča īpašnieks ir Ķīnas imperators.  Pēdējās ziņas par Ksiānas dunča likteni ir diezgan neskaidras – pēdējās kaujas laikā Tibetas mūki – karotāji esot spējuši izraut dunci no imperatora sirds un duncis atgriezies savā sākotnējā atrašanās vietā un kļuvis nepieejams gadsimtiem. Spēles laikā, lai piekļūtu Ksiānas duncim, Larai nāksies paviesoties tādās vietās, kā Ķīna (Lielais Ķīnas mūris, Ksiānas templis), Tibeta (Taliona katakombas, Ice Palace), Venēcija. Galvenais Laras uzdevums ir atrast dunci pirms Venēcijas mafijas līdera Marko Bartoli, kura apsēstība ir iegūt drakona spēku. Spēles otrajai daļai ir 18 līmeņi un 48 „secret”.

Kas tad ir spēles otrās daļas lielākās un galvenākās atšķirības gameplay no pirmās daļas?  Princips ir un paliek nemainīgs – bīstamu vietu izpētīšana, lamatu un slazdu pārvarēšana, kvestu risināšana un pacietīga blandīšanās pa mistiskām vietām. Taču jauninājumu netrūkst – Larai ir „piekabinātas” jaunas opcijas viņas tēlam: zemūdens peldēšanā ir iespēja momentā apgriezties par 180 grādiem, kas ir iespējams arī „mid-air” lēcienā. Tibetā vizināsimies ar sniega motociklu un Venēcijā ar motorlaivu. Arī apģērbs šajā daļā būs mainīgs – parādīsies „wet suit” un „bomber jacket”. Defaultie ieroči Kroftai paliks nemainīgi – tās pašas duālās automātiskās pistoles būs patstāvīgi, bet klāt būs iespējams sameklēt M16 automātu, harpūnas pistoli, uzi. Arī raķešu launčers būs atrodams.

Šai spēles daļai, tāpat kā pirmajai, ir pieejama ekspansijas paka uz PC, bet par to citreiz...

/turpinājums sekos/

P.S. Pirmā daļa šeit - http://www.spoki.lv/speles/Tomb-Rider-spelu-serija-1-dala/182277



4 2 3 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://www.google.com
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 3

0/2000

shitas speles izgaju izietu atkal bet tgd neiet uz shiis op un nav laika meklet ko dariit lai vareetu

0 0 atbildēt

Tomb Rider 2 vislabakais no visiem :) it ipasi beigu drakons tas baigi labz

0 0 atbildēt

nekāda atšķirība grafikā nav tikai tas kas larai vairs nav 2 tūtas krūšu vietā.

0 0 atbildēt