Mājas ir tur, kur ir karš. Šādu frāzi var sastapt gandrīz jebkurā Homefront reklāmas rullītī. Ko šī frāze nozīmē un kas vispār ir Homefront? Par to sīkāk turpmākajā rakstā.
Homefront ir THQ studijas mēģinājums iekarot savu daļu tirgus starp tādiem milžiem kā Battlefield: Bad Company 2 un Call of Duty: Black Ops. THQ studijai šo ieceri realizēt mēģina mazpazīstama Kaos studija. Spēlē būs pieejamas visas jau mums pierastās moderno FPS spēļu opcijas - ieroči, kas atklājas ar laiku sasniedzot paredzēto līmeni, lielas kartes un savs Bad Company 2 destruction engine mēģinājums. Lai šī iecere nebūtu vilšanās, Homefront ir ieviesusi vēl nebijušas spēlēšanas iespējas, bet neiznākušajai spēlei ir jau savi mīnusi, kurus nevar nepamanīt.
Sāksim ar slikto, lai var nobeigt ar labo. Pirmais, Homefront ir milzīgas problēmas ar identitāti. Kā to saprast? Spēlē var pamanīt milzum daudz jau redzētas lietas no Battlefield un Call of Duty. Homefront varētu uzskatīt par Call of Duty un Battlefield apvienojumu kā tas savlaik tika piedēvēts Medal of Honor. Spēles sižets, ko tās izstrādātāji nodēvēja par kaut ko interesantu, liekas smieklīgs. Koreja apvienojas un sāk ASV okupēšanu, šis nepieredzētais sižets jau redzēts BC2 un MW2, tikai tur korejiešus aizstāja jau sen daudzinātie krievi. Homefront profesionālos karavīrus aizstāj civiliedzīvotāji jeb partizāni, kas cīnās pret korejiešiem, kuri jau ir pakļāvuši visu ASV. Cerēsim, ka šis hibrīds mūs nepievils kā to izdarīja Medal of Honor un centīsimies neievērot mums jau kaut kur redzēto un pazīstamo Homefront.
Tagad pāriesim pie labā, lai gan tas varētu šķist dīvaini Homefront ir šis tas nebijis, kas noteikti pievilinās daudzus spēlētājus. Pirmais, kas noteikti ir uzmanības vērts, battlefund ieviešana daudz spēlētāju režīmā, ar kuriem var iegādāties dažādus uzlabojumus sav un iegādāties transporta līdzekļus - tankus, UAV utml., pirms tas ir iespējams pārējiem spēlētājiem. Battlefunds pelna katrā kartē atsevišķi. Xp krāšana paliek nemainīga.
Daudzām FPS spēlēm lielākā problēma ir nesabalansētais gameplay starp veterāniem un iesācējiem. Homefront varbūt ar interesantu veidu šo problēmu ir izdevies novērst, radot Battle Comander. Battle Comander ir spēlētājs katrā komandā, kas iezīmē pretinieku komandas lielākos draudus - tos spēlētājus, kas ir nogalinājuši visvairāk tavas komandas biedrus. Jo lielāks tev būs killstreak, jo vairāk zvaigznes tu par to saņemsi (līdz 5 zvaigznēm), saņemot vairāk zvaigznes tevi redzēs vairāk pretinieku savā mini-kartē, tā palielinot iespēju, ka tevi kāds nogalinās un mazinās draudus savai komandai.
Kopumā Homefront ir ko piedāvāt saviem spēlētājiem, lai gan dažiem šis tas var šķist kopēts. Bet kamēr spēle nenokļūs mūsu rokās neko vairāk par spēli nevar spriest.