Daudz nevarēšu pastāstīt par Rome II, jo spēlei iznākšana paredzēta tikai vēlu nākamajā gadā, un tā ir vēl pirms-pirms-alfa stadijā, kas savukārt nozīmē to, ka izstrādātāji pārāk daudz nepastāstīja par spēli, vairāk par tās veidošanas procesu.
Prezentācijas laikā vadošais Creative Assebly dizaineris stāstīja par to, cik daudz darbs un laiks tiek ieguldīts šādas milzīgas spēles izstrādes procesā, viņš atklāja, ka jaunajā Rome izšautai lielgabala lodei būs vairāk poligonu, kā karavīram no pirmās Rome spēles. Respektīvi, spēle piedāvās vēl baudāmāku, vēl skaistāku un vēl detalizētāku tuvplānu kaujas ainām.
Tika parādīti arī pirmie video no spēles koda, un jāsaka, ka vietām, ņemot vērā, ka tā ir pre-alpha, bija manāmi trūkumi un tā saucamie gļuki, taču tādas lietas, kā karavīru kustības, ūdens animācija izskatījās lieliski, un spēles izstrādātāju solījums, ka datora minimālās prasības saglabāsies tādas pašas kā Shogun II spēlei mani nepārliecināja. Esmu drošs, ka vecās kastes grabēs un čikstēs, un nepalaidīs jauno Rome pat uz minimālajiem uzstādījumiem.
Kopumā Romu, izņemot vizuālos uzlabojumus, jaunu kampaņu, dziļāku stāsta līniju un spēlētāja iesaistīšanu spēlē, nekas pārāk jauns nesolās. Tā būs klasiska Total War sērijas spēle, un tās faniem noteikti patiks.