local-stats-pixel

Dažas azartspēļu pamācības1

 12  11

emotion Sveiki šoreiz es jums pastāstīšu par spēli vārda Blackjack. Tā ir azartspēle , bet ļoti labi ir spēlet virtuāli. + Spēle sastāv no kārtim.

Galda spēle franču izcelsmes iepazīšanās no 16 gadsimtā, Black Jack sauc gan "21". Šīs spēles princips ir vienkāršs: iegūt pēc iespējas tuvāk 21, nevēršoties vairāk. Šī spēle ir bijusi ar 6 vai 8 kartes. Jo nūju, sejas kartes skaitu 10 un ace var būt 1 vai 11, atkarībā no spēlētāja izvēle.

Acītes jeb Blackjack noteikumi

Acīte, angliski saukta par Blackjack, arī 21 (divdesmit viens) ir vienkārša un populāra kāršu spēle, kuras mērķis ir savākt spēles punktus maksimāli tuvu skaitlim 21, to nepārsniedzot. Spēles sākumā, katram spēlētājam tiek izdalītas divas kārtis, arī dalītājam, piekam 1 dalītāja kārts tiek apriezta redzama. Katrai kārtij atbilst noteikts punktu skaits:

bildītēm - 10 punkti; tuzim - 11 vai 1 punkts, atkarībā no tā, kā ir izdevīgi spēlētājam; ciparu kārtīm - atbilstošā skaitliskā vērtība.

Pulksteņrādītāja virzienā, spēlētāji var izvērtēt saņemtās kārtis (to kopējo summu), un pieprasīt papildus kārti no kavas. Ja tiek pieprasīta papildus kārts, pēc tās saņemšanas, tiek skaitīta jaunā kopsumma. Ja tā pārsniedz 21, tad spēlētājs zaudē un izstājas no šīs partijas.
Ja 21 nav sasniegts, spēlētājs drīkst pieprasīt vēlvienu kārti, vai arī palikt uz vietas, un nodot gājienu nākamajam spēlētājam. Pēdējais spēlētājs aplī ir dalītājs, kurš atver savu otru kārti, un novērtē kopsummu.

Dīlera spēles stils ir stingri noteikts: tam ir jāņem nākamā kārts, ja viņa kāršu kopsumma nepārsniedz 16, un jāpaliek, ja tā ir vismaz 17 un lielāka. Dīleris arī var pārsniegt 21-na punkta summu, taču tas neattiecas uz spēlētājiem, kuri pirms tam ir zaudējuši paši pārsniedzot 21.



Pēc tam , kad esi ieguvis divas kārtis piemēram ar cipariem 4 un 9 (tatad kopā ir 13) Tev ir dota izvēle , palikt pie tāda cipara , vai tomēr rikskēt un mest savai čupiņai vēl kārti. Ja kārts ko tev iedod pārsniedz skaitli 21 tu diemžēl pazaudē naudu , jeb izstājies no spēles. (NO tās partijas). Toties , ja tev iedod no 1-8 tad tu vēl vari turpināt spēlet šo partiju .. Protams arī vadītājs var pārmest pāri , tas nozīmē , ka visi automātiski vinnēs , atskaitot , ja tev nav pārmests pāri. Toties vadītājam ir jādabūn 17-21 tad tiekai sāksies nākamā partija.



Kā spēlēt ruleti ?


Rulete (Roulette) ir viena no populārākajām spēlēm tradicionālajos kazino un arī interneta kazino. Ruletes spēlē spēlētājs var likt likmi uz kādu no skaitļiem, kas atrodas uz galda, vairākiem skatļiem vienlaicīgi (vairākas likmes, vai viena likme uz stūra), sarkano vai melno krāsu, pāra vai nepāra skaitļiem un citas kombinācijas. Pēc likmes izdarīšanas (likmes var būt vairākas), ruletes spēles vadītājs (dīleris) iegriež ruletes ratu un palaiž spēles bumbiņu pa rata malā esošu reni pretēji griešanās virzienam. Kad ruletes rats sāk griezties lēnāk, bumbiņa izkrīt no renes un apstājas uz kāda no skaitļiem. Atkarībā no tā, vai tas ir sarkans/melns, pāra/nepāra u.t.t nosaka spēles uzvarētājusRuletes spēlētājiem ir daudz dažādu likmju veidošanas iespēju. Var likt iekšējās ("inside") likmes uz konkrētiem lauciņiem, tādejādi izvēloties, uz kura ruletes lauciņa konkrēti uzkritīs bumbiņa, vai arī izvēlēties ārējās likmes ("outside bets") - likt likmi uz lauciņu diapazonu, kurā iekritīs bumbiņa. Ārējās likmes parasti ir grupas ar skaitļiem, krāsu dalījums (melnie vai sarkanie) vai arī pāra / nepāra skaiļi.


Un kā spēlēt automātus (cik jāsavāc u.t.t)


Klasisks spēļu automāta ("Slot machine" jeb vienkārši "Slots") piemērs. Jāsavāc vienā rindā 3 vienādi simboli. Tautā šādi spēļu automāti agrāk tika saukti arī par vienročiem, jo aparāta ripas iegrieza mehāniski ar roku. Modernajos, protams, tiek lietota automātika un procesori, kas nosaka spēles rezultātu.

Spēles rezultāta (vinnesta vai zaudes) noteikšanas pamatā ir pseido nejaušu skaitļu ģenerators, kas pastāvīgi ģenerē simtiem vai tūkstošiem skaitļu virknes sekundē. Tiklīdz tiek nospiesta Play poga, tekošais skaitlis tiek izmantots, lai izkalkulētu rezultātu. Tas, pēc būtības, nozīmē to, ka rezultāts ir atkarīgs no tā, vai poga ir nospiesta ātrāk vai vēlāk.

Naudas izmaksas spēļu automātos

Spēļu automātu izmaksas parasti regulē likums, kas nosaka procentuālo izmaksu apjomu. Tipiski, vinnesta apjoms ir no 82% līdz 98%. Skaidrojums: 90% vinnests nozīmē, ka teorētiski ilgtermiņā no 100% ieguldītās naudas paliks pāri 90% jeb tiks zaudēti 10% no līdzekļiem. Interneta kazino spēļu automātos, procentuālā izmaksu daļa parasti varētu būt arī tuvu 98%, jo uzturēšanas izmaksas ir krietni zemākas..

Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 1

0/2000

kā vienmēr google translate izceļas.

 6  0 atbildēt