Sveiki, šajā rakstā mazliet pastāstīšu par nākamo COD spēli Black Ops.
Call Of Duty Black Ops ir nākamā spēle, kas turpina Call of duty sēriju, tā iznāks šī gada 9. novembrī. To veido spēļu studija Treyarch. Viņi jau iepriekš ir taisījuši, tādas spēles, kā Call of Duty 2, 3 un World at War. Iepriekšējās COD sērijas spēles, bija pieejamas PC, Xbox 360 un PS3, bet šoreiz Black Ops būs pieejams arī uz Nintendo Wii, jo kautkā tak ir jāiegūst papildus peļņa.
Galvenie varoņi, ar kuriem jāspēlē būs Mason un Hudson. Spēles darbība norisināsies aukstā kara laikā, bet spēle nebūs par auksto karu, bet par nozīmīgam slepenajām misijām, kuras ietekmēja aukstā kara norisi un tās sauca par Black Ops.Kad parādījās pirmais video par Black Ops daudzi uzskatīja, ka spēle būs par Vjetnamas karu.Kampaņas notikumi norisināsies daudzās pasaules vietās, tieši kuras Treyarch neatklāj, ir vienīgi zināms, ka viena no vietām būs Vjetnama. Black Ops atgriezīsies Reznov, kas bija viens no galvenajiem tēliem COD World at War spēlē.Treyarch studijai spēles izveidē, palīdzeja aukstā kara veterāns majors Džons Plasters ( John Plaster).Viņš pastāstīja, par to ko bija piedzīvojis un ar ko saskārās kara laikā.
Tagad pastāstīšu par ko citu.
Interesanti, ka jau pirmajā dienā tika izveidota speciala komanda, kas veidos multiplayeru. Tādējādi Treyarch girb izveidot, labāko daudzspēlētāju režīmu, kāds ir pieejams no COD sērijas. Daudzas idejas un mapes priekš Singlplayer tika paņemtas no Multiplayer.
Treyarch ir parūpējusies arī par kādu labu ziņu prieks PC spēlētājiem, atgriezīsies dedicated serveri, tas nozīmē, ka varēsim pāsi taisīt savus serverus. Vismaz nav tik skopi, kā Infinti Ward. Protams tas vairāk iepriecinās tos kuri vēlēsies spelēt multiplayeru ar pirātisko versiju.
Black Ops izmantos uzlabotu IW grafisko dzinēju (engine), kas tika paņemts no World at War. Kā jau dažiem zinām, World at War dzinējs ir uzlabots COD4 dzinējs. Daudzi domā, kāpēc gan nevarēja izmantot MW2 dzinēju. Spēles izstrādātāji apgalvo, ka WaW dzinējs viņiem ir daudz labāk pazīstams un ir veikti daudzi svarigi uzlabojumi. Cerēsim, ka uzlabojumi būs ātrdarbības ziņā, nevis tikai grafiski.
Treyarch studija pirmo reizi animāciju izveidei izmantoja Full Performance MotionCapture tehnoloģiju, ko viņi aizņēmās no Avatara. MotionCapture nozīmē, ka kustības atveido īsti cilveki un to rezultāts atspoguļojas digitalajā tēlā. Attēlā (1. un 2.) varam redzēt, kā notiek motioncapture.
Officiālā mājaslapa: http://www.callofduty.com/blackops
Dažādus interesantus jaunumus saistībā ar spēli var skatīt šeit: http://blackops.digitalwarfare247.com/
Tas arī šoreiz viss. Nākamjā rakstā iepazīstināšu ar Black Ops ieročiem. + Bonusā pāris wallpeiperi (3. 4. 5. un 6. attēli)
Ja uzzināji ko jaunu par Black Ops ieliec +
-------------------------------------------------------------
Papildināts: Vēl ir zināms, ka spēles process notiks arī Urālu kalnos.