Ubisoft radošās izstrādes direktors Aleks Hačinsons (Alex Hutchinson) nesenā sarunā ar PlayStation Blog uzsvēra, ka Assassin’s Creed izstrādes komanda visu vēlas izdarīt pareizi, it īpaši tādēļ, ka šajā jaunajā daļā tiek izmēģināts daudz kas jauns.
Spēles galvenā varoņa tēla izveide ir bijusi viena no vissvarīgākajām lietām, ko veica komanda. Viņiem patika doma, ka jaunajā spēlē galvenais varonis pārstāvēs kādu no mūsdienās reti sastopamajām minoritātēm, šajā gadījumā - Indiāņiem. Lai nepieļautu tēla kultūras un uzvedības kļūdas, izstrādē tika pieaicināts īsts indiānis. Arī Konora tekstu ierunā indiānis.
Assassins’s Creed III kontroles pilnībā atšķirsies no iepriekšējajām daļām. Viss ir veidots no nulles, galvenokārt tādēļ, ka Konors katrā rokā varēs turēt ieroci, lai kāds tas būtu.
„Mēs gribējām, lai jūs viņu uztvertu vairāk kā plēsoņu, tādēļ visas viņa cīņas ir ar diviem ieročiem, vai tas būtu cirvis un nazis, vai slēptais asmenis un nazis, „ Hačinsons skaidroja, „būs ļoti daudz jauna apģērba un bruņojuma, un, ja Jūs esat redzējis tādas filmas kā The Last of the Mohicans, daži no tiem jau ir pašsaprotami. Pati kaujas sistēma ir pilnībā pārtaisīta. Ko pogas dara, kā tās to dara, ienaidnieku tipi un tā tālāk.”
Komandas mērķis ir izveidot tēlu, kurš ir ātrs un prasmīgs savvaļā, tā pat kā Ezio un Altair bija nepārspējami pilsētās. Visas kontroles tiek veidotas vienkāršākas un vieglāk saprotamas, lai sarežģītajā savvaļas vidē Konors būtu viegli vadāms. Hačinsons piebilda, ka Konors vienmēr ir kustībā, vismaz tādu viņi jauno slepkavu vēlas izveidot. Visas slepkavības varēs paveikt pāris sekunžu laikā, skrienot garām ienaidniekam un nogalinot to pat neapstājoties.