local-stats-pixel

Latvijas bāru vārgulīgā dzīve Tavā telefonā2

Ceļojot pa ārzemēm, ir diezgan pierasts, ka vajag tikai nospiest pāris pogas telefonā, un teju katra publiskāka vieta tūdaļ gāzīsies tajā iekšā ar pilnu sparu, piedāvājot visdažādākās e-atrakcijas, lai tikai paturētu Tavu uzmanību vēl ilgāk nekā turpat kaimiņos esošā. Tas, protams, attiecas arī uz klubiem, kafejnīcām, bāriem... Latvijā situācija ir krasi atšķirīga.

Sevišķi te gribu pieskarties tādam izklaides vietu tipam kā bāri. Protams, mājaslapas tagad ir gandrīz katram - ja Tu jau zini, ko internetā par to meklēt, tad arī viegli atradīsi. Taču ārzemēs ir gājuši tālāk, bāru īpašnieki izdomā arī dažādas programmētas aplikācijas, lai padarītu Tevi par pastāvīgo klientu. Latvijā man pat pameklējot izdevās atrast tikai 3 (!) bāru aplikācijas, turklāt ne par visām no tām varētu pateikt arī ko labu...

Pirmā atrastā pieder "Belle Epoque" jeb, kā tautā saka daudz, daudz biežāk, Vecrīgas "franču bāram" :) Aplikācija atrodama ar nosaukumu "French Bar". Atklāti sakot, ļoti cerēju tieši uz šo aplikāciju, jo taču tāda populāra jauniešu pamatīgo burziņu vieta, tur varētu tik daudz izdomāt visādu interesantu lietu! Diemžēl nācās konstatēt, ka tā būtībā ir nekas... Tikai tāda kā mājaslapas mobilā versija, un cauri. Pilnībā dublē mājaslapas saturu, to vienkārši ērtāk pārkārtojot, un tik vien, nekādu papildus funkciju. Tāds PR gājiens - mums ir sava aplikācija! Bet jēgas no tās nekādas, veltīgi izšķiesta iespēja.

Krietni cerīgāka tādā ziņā ir aplikācija, kas izstrādāta mazāk zināmai vietai Dzirnavu ielā (dzelzceļa stacijai tuvākajā galā) - bāram ar interesantu nosaukumu "Kad zebras deg". Aplikāciju, protams, atradīsiet ar tādu pašu nosaukumu. Te viss ir jau labāk, aplikācijai ir praktisks pielietojums - šeit Tu vari pieslēgties ar savu Facebook profilu, rakstīt personalizētus komentārus viesu grāmatā, krāt tieši Tev kā klientam piederošus dažādus kuponus utt.

Kas ir ļoti interesanta "Kad zebras deg" īpatnība, kāda nemaz tik bieži nav redzēta pat ārpus Latvijas, - ar šo aplikāciju Tu vari pieslēgties arī bāra mūzikas automātam :) Tas ir, tu vari, nepieceļoties no galdiņa, "palūgt" tam uzlikt Tavu mīļāko dziesmu :) Un, kas ir ne mazāk svarīgi, tas ir bezmaksas pakalpojums! Varu teikt pilnīgi atklāti - sīkums, bet patīkami, mani tas, reiz tur sēžot, ļoti iepriecināja.

Trešais punkts sarakstā ir karaoke bāram "Draugi", tomēr tas ir atšķirīgs no abiem iepriekšējiem un nemaz tik ļoti neiederas, jo "pārstāv" bāru lielākā naktsklubā, kas savukārt atrodas viesnīcā (Radisson Blue Hotel Latvija). Piekritīsi, pavisam cita izklaides iestādes kategorija, ne no tām, kurā Tu visdrīzāk ieiesi tāpat vien garāmejot. Tomēr pieminu tāpēc, ka te savukārt aplikācijā ir visas vajadzīgās "ekstras" - vērtējumi, dāvanas (kuponi) klientiem, rezervācijas, karaoke pieteikumi un kas tik vēl ne, pat kaut kāda randiņu "fīča", kuru gan neņēmos izpētīt sīkāk, piedod :)

Jā, bet ar šo tad arī prieki beidzas... Vēl tā ļoti nosacīti te varētu pieminēt vēl aplikāciju "Happy Hours Guide in Riga", kura apskata atsevišķu bāru "laimīgās stundas". Taču tā pēdējo reizi, cik saprotu, ir atjaunota tālājā 2014. gadā, turklāt nepieder nevienam konkrētam bāram, vismaz atklāti nē.

Protams, nevaru galvot, ka citiem bāriem Latvijā nav aplikāciju - tomēr tādā vienā piegājienā man neko, izņemot šeit minētās, vairs atrast neizdevās. Varbūt Tev veiksies labāk - tad noteikti ziņo par to šeit komentāros, ar prieku izpētīšu un pievienošu savām zināšanām!

48 0 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2

0/2000

tas varētu būt izskaidrojams ar atšķirīgu "bāru kultūru", kā arī mārketinga stratēģijām...... un ļoti iespējams, ka tās papētot konstatēsi, ka aplikāciju lietotāji nemaz NAV bāru mārketingu stratēģijas mērķauditorija....... emotion

Visprims "bāru kultūra" iz izteiktāka kā Lietuvā... nezinu vai tas ir labi vai slikti bet Rīgā cilvēki uz bāru dodas arī lai "pasēdētu"..., kamēr Lietuvā cilvji izvēlas piedzerties mājās..... Rīgā (Vecrīgā) ir virkne bāru pie kuru durvīm piebraukusi ātrās palīdzības mašīna tevi nepārsteigs....... arī viens no tevis nosauktajiem........

Tad nu lūk - cilvēki, kuri atnākuši "pasēdēt" un atstāt naudu (vnk sakot - smagi piedzerties) nemēdz šo patīkamo procesu publiski reklamēt facebūkā... un vispār tādā stadijā telefonu labāk nelietot......

Tad nu lūk - ja bārs orientējas uz klientiem, kas atstāj naudu (līdz 100 euro un vairāk), tad jādomā par atbilstošu alkohola klāstu un pasniegšanu, nevis par mobilajām aplikācijām... jo klienti, kas lieto aplikācijas šiem bāriem vnk nešķiet interesanti (tie neatstāj tādu naudu  kā tie, kas atnākuši "pasēdēt" emotion .....

protams ir daļa bāru kur atmosfēra ir krietni savādāka - kafejnīcas tipa bāri - tiem šādas aplikācijas pat lieti noderētu. lai klientam gaidot smalkmaizītes ir ko darīt........

emotion emotion emotion

labi.. neuztver mani nopietni.. šodien piektdiena - zirgojos.....  emotion  

0 0 atbildēt