Laikam visi iepriekšējie komentētāji saprata, ka spēle patiešām ir tikai tikko sākta.
Lai nu kā, šī foruma tēma joprojām paliek viena no garākajām gamedev.lv forumā.
Izmantotie rīki
Kādi resursi bija manā rīcībā? Spēja programmēt, spēja mazliet zīmēt, griba uztaisīt projektu. Nebija pieredzes spēļu veidošanā, par kāršu spēles noteikumiem, skaidrības par projekta mērķiem. Es iedomājos, ka tikšu skaidrībā par lietām darba procesā.
Sākumā apsvēru, kādu dzinēju izmantot un vai to vispār darīt. Izvēlējos Game Maker Studio 1.4 (yoyogames) kā visizplatītāko divdimensiju spēļu dzini.
Visā bija jātaupa nauda, cik varēju, izmantoju bezmaksas programmas. Zīmējumus taisīju uz GIMP un Inkscape. Serveris, ar kuru sazinājās spēle, sākumā darbojās uz PHP, kā parasta interneta lapa, vēlāk - uz Amazon WS node.js servera, kura bezmaksas gadu es izmantoju pilnībā. Skaņas ņēmu no bezmaksas resursiem - rezultāts mani ne gluži apmierināja, bet to es nolēmu risināt vēlāk.
Geimmeikeri nopirku par apmēram 80 eirām (precīzi neatceros, pa šo laiku ir izmainījusies cena, un toreiz bija arī atlaide). Zīmēšanas planšeti nopirku par 60 eirām - tā bija Wacom Bamboo ar bezvadu pieslēgumu.