Bez tam kampaņā ir ieviesti arī jauninājumi un uzlabojumi. Spēlētājam, atšķirībā no iepriekšējām DICE Battlefield spēlēm, ir iespēja lielākoties izvēlēties, kā konkrēto misiju izpildīt – lavoties vai atklāti uzbrukt. Lavīšanās iespēja jau norāda par mākslīgā intelekta daudzpusīgumu, proti, pretinieki tiešām reaģē diezgan atbilstoši situācijām un to dara salīdzinoši prātīgi. Viņi no tāluma spēlētāju uzreiz nepamanīs, un uz ekrāna būs redzams neliels mājiens, kas norādīs pretinieka reālo reaģēšanas brīdi. Pat ja pretinieki spēlētāju pamana, un ir pārliecinājušies, ka ieradies nelūgts viesis, no viņiem ir iespēja aizbēgt, paslēpjoties kādā drošā vietā – pēc tam spēlētājs var atgriezties, it kā nekas nebūtu noticis. Tiesa, tad pretinieki kļūs piesardzīgāki un rūpīgāk pārmeklēs esošo vietu. Turklāt, kā jau tas ir ierasts lavīšanās spēlēs, te arī ir iespēja mānīt pretinieku, metot izšautas patronas, kuru pēc tam nogalināt ar tuvcīņas palīdzību.
Jāpiebilst, ka Battlefield 1 War Stories nevar gluži nosaukt par lineāru, protams, vienā punktā šā vai tā ir jānokļūst, bet līdz tās sasniegšanai tiek dotas samērā plašas iespējas – taktisku gājienu veikšana, pretinieku iezīmēšana ar binokļa palīdzību, iepriekš minētā lavīšanās, transportlīdzekļi un citas stratēģijas. Taču diemžēl process neizceļas ar neko jaunu – tas viss jau ir simtkārt darīts citās šaušanas spēlēs. Bet jāatzīst, ka tomēr, kopumā, neskatoties uz klišejisko procesu kampaņā, War Stories kopējais izpildījums ir solīds, tēli spilgti, aktieru balsis dzīvīgi ierunātas, īsfilmiņas tīkamas, šaušana un sprādzieni elpu aizraujoši. Paldies Dievam, ka tehniski spēle darbojas labi, jo nesastāv no acīmredzamajām tehniskajām kļūdām, kas negatīvi ietekmētu spēlejamību (vismaz tādus es personīgi nenovēroju).
Jāatzīmē, ka Pirmā pasaules kara tēma spēļu izstrādātājiem DICE ļauj improvizēt un ieviest lietas, kas video spēlēs līdz šim brīdim nav realizēti, jo es personīgi neatminos nevienu pilnvērtīgu pirmās personas šaušanas spēli, kas pievērstos Lielā Kara laikam, piemēram, tā laika transportlīdzekļiem kā tankiem, motocikliem, lidmašīnām, dirižabļiem, vilcieniem, dažādu citu veidu tehnikām un pat zirgiem. Arīdzan ķīmiskajiem, tuvcīņas, uguns metējiem, durkļiem un citu veidu ieročiem. Tādēļ rodas jautājums, kādēļ…? Vai nu neviens tajā nemanīja ko vērtīgu, vai arī izstrādātajiem tas bija par sarežģītu vai arī kādu citu mistisko iemeslu dēļ. Bet DICE spēra soli šajā virzienā un uzdrīkstējās to visu apvienot, kur gala rezultātā izveidojās unikāla, man vēl neredzēta šaušanas spēles darbība.
Darbības reprezentācija cienījami tiek arī atspoguļota, piemēram, līķi peldēs virs ūdens, karavīri dabiski kritīs, un guļus šaujot, tiek sacelti smilšu putekļi no zemes. Kā arī katrs koks, krūms reaģēs uz sprādzieniem, tāpat arī vide un laikapstākļi viens ar otru mijiedarbosies. Toties lietus laikā – uz ieročiem un kara tehnikām būs manāmas ūdens lāses, turpretī dubļainos apstākļos tie tiks apklāti ar netīrumiem. Karavīri starp zibenīgajām lodēm kliegs un vaidēs. Piedevām, noguļoties telpā, virtuālo cilvēku kājas vairs neizies cauri sienām, bet tās tiks dabiski paceltas augšup. Un tā tālāk un tā joprojām, respektīvi, spēļu izstrādātāji ir vērsuši uzmanību pie vairākiem nozīmīgiem un ne tik nozīmīgiem spēles elementiem, tos padarot krietni pilnveidotākus.