local-stats-pixel

Fakti par slavenībām.1

16 2

Ja Jūs mīlat Gucci saulesbrilles, jūs mīlēsiet arī aktrisi Evu Longoriu, kas filmējusies seriālā “Bīstamās mājsaimnieces”, jo viņa 2009. gadā izvēlas tieši Gucci.

Saulesbrilles, kas maina stilu sākot no klasiskā, līdz kaut kam modernākam – to piedāvā Gucci un to izvēlas Eva.

Kolekcija iekļaut aviator stila brilles, kā arī brilles ar Gucci logotipu.

Fano kopā ar Evu.

Katru gadu kāda no slavenībām nāk klajā ar aizvien jauniem aromātu veidiem. Citreiz slavenību sejas izmanto tikai kāda pazīstama zīmola reklāmām, bet šad tad slavenības reprezentē tieši savu aromātu. Ielūkosimies, ko mums piedāvā 2010. gads.


Sarah Jessica Parker nāk klajā ne tikai ar jaunu filmu – Sekss un Lielpilsēta 2, bet arī ar jaunu aromātu - SJP NYC. Augļu un ziedu aromāts, kura pamatā ir meža zemenes. Smaržu sauklis - “Fashion’s In Air!”

Beyonce Knowles laidusi klajā savas pirmās smaržas – Heat. Beyonce bijusi arī tādu aromātu kā Tommy Hilfiger -True Star un Emporio Armani – Diamonds raklāmas seja, tomēr Heat ir pirmās smaržas, ko radījusi Beyonce. Sauklis – “Catch the Fever

Dvīņu māsas, Ešlija un Mērija Keita Olsenas, pazīstamas kā aktrises un sava apģērba un kosmētikas līnijas autores, rada savu saulesbriļļu kolekciju, kurā ietilps četri augstvērtīgi briļļu stili.
Briļļu kolekcija veidojusies sadarbībā ar briļļu stilisti Lindu Farrow. Saulesbriļu cenas svārstīsies no $325 – $390 un tās tiks iekļautas Olsenu luksus zīmolu sarakstā The Row.
Jaunās kolekcijas testa līnija parādīsies veikalos 2010. gada pavasarī. Māsas Olsenas vēlas redzēt kā saulesbrilles aiziet tirgū, iekams paplašināties.

16 2 1 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 1

0/2000

SJP NYC - šodien tieši veikalā patestēju - super

1 0 atbildēt