Svētku laikā vēlos Jums piedāvāt ticamu sazvērestības teoriju par Salatēvu. Un šis mani jau nomāc 13 gadus kopš pirmās reizes, kad es aizdomājos par to, kā darbojas reklāmas bizness...
Svētku laikā vēlos Jums piedāvāt ticamu sazvērestības teoriju par Salatēvu. Un šis mani jau nomāc 13 gadus kopš pirmās reizes, kad es aizdomājos par to, kā darbojas reklāmas bizness...
Sākotnēji Salatēva tēls bija attēlots kā vīriņš ar bārdu nenoteiktās drēbēs - zilās, pelēcīgās, parastās, kas bija kā nostāsti par to, ka tāds ir, kas kaut kur nes laimi (nevis dāvanas). Ziema bija drūms laiks, un cilvēki daudz ko izdomāja, lai nebūtu skumji un garlaicīgi (iedomājies dzīvi bez interneta un spokiem.lv). Dzīve bija savādāka.
Bet ap 19. gs. sākumu sāka parādīties Salatēvs sarkanās drēbēs ar baltu bārdu. Un tieši tad koka kola bija uzņēmusi apgriezienus, iespējams, dēļ sastāvdaļas, ko lieto arī kokaīna pagatavošanai ( kokas lapu daļas).
Ziemassvētku vecītis ir coca cola ražojums! Vai tā ir tikai sakritība, ka Salatēvs nēsā šādas drēbes, kas ir koka kolas zīmola krāsas? Vai tā ir tīra sakritība, ka viņš visbiežāk ir sastopams ar kolas pudeli rokās? Vai tā ir sakritība, ka ziemā koka kolu nemaz negribās dzert vēl ārā aukstumā un sniegā, bet joprojām Salatēvs to dzer un priecājas? Salatēvam labāk nepiestāvētu karstvīns vai karstā šokolāde? Ir tak ziema!
Salatēvs ir liels mārketinga gājiens no coca cola puses, un šo ir pieņēmusi pasaule. Kad nākošreiz dzer coca colu ziemā, padomā, vai labāk nebūtu karstā šokolāde..
Salatēvs eglē sēž un bail tam nokāpt lejā.
Zemē Santa sēž un grib tam iedot sejā..