Interesanti par to EV1, ej nu sazini, vai tas bija lobijs no GM iekšpuses (likumi par detaļu piespiedu tirdzniecību, kas GM būtu neizdevīgi) vai pārējiem autoražotājiem (centiens apturēt Kalifornijas iniciatīvu, ka katram autoražotājam obligāti jāražo vismaz kāds nulles emisiju automobilis). Tas pat šķiet visreālāk. Ja visiem pēkšņi būtu jāsāk veidot tādus auto, tie viņiem būtu zaudējumi un.. vienkārši liela ķēpa, kas galīgi nebija plānā. Ja viņi piespiež / sarunā / lobē GM "pierādīt", ka šim nišas tirgum it kā nav pircēju, viss kārtībā.
Vienīgais, "Tāpat pastāv sazvērestība, ka EV1 tika speciāli izpirkti un vēlāk iznīcināti, lai samazinātu to skaitu" gan īsti nevar būt ne patiesība, ne sazvērestība, jo 1) GM mašīnas nepārdeva, bet tikai deva līzingā (un pēc tam pievāca atpakaļ no klientiem) 2) praktiski visas mašīnas GM iznīcināja paši ar speciālām iekārtām vai demontēja elektroietaises un sūtīja uz muzejiem.