Spoku kuģi.11
90
0
10. Leģenda par Caleuche kuģi, kurš katru nakti parādās pie Čīles salas Chiloe. Tas vienmēr parādās ļoti spilgtā gaismā, uz kuģa klāja varot dzirdēt skaļu mūziku un cilvēku smieklus. Pēc pāris minūtēm kuģis pazūd, ienirstot dzelmē.
9.The SS Valencia. Tvaikonis, kas 1906.gadā nogrima pie Vankūveras krastiem. Sliktu laika apstākļu dēļ, tas sakrējās ar rifu un sāka grimt. Steigā kuģa komanda centās nolaist plostus, lai evakuētu 180 cilvēkus, kas atradās uz klāja. Bet kuģis grima ātri un steigā nolaistie plosti ūdenī apgāzās, tāpēc izdzīvoja tikai 37 pasažieri. 5mēnešus vēlāk kāds zveijnieks atrada plostu ar 8 skeletiem, bet kad uz norādīto vietu devās izmeklēšanas brigādes, plosts bija pazudis. Jūrnieki bieži apgalvo, ka vietā, kur tvaikonis nogrima redz gaismas signālus un ir dzirdami cilvēku kliedzieni. 27 gadus pēc avārijas tika atrasties viens no glābšanas plostiem, tur par netālu no avārijas vietas. Interesanti tas, ka plosts bija neticami labi saglabājies un pat ar lielāko daļu no orģinālās krāsas kārtas.
Reklāma
8.Ourang Medan. 1947.gadā divi amerikāņu kuģi pie Malaizijas krastiem saņēma briesmu signālu, kurā teikts, ka visi apkalpes locekļi ir miruši vai mirst... un pēdējais teikums bijis :"I die". Kad glābēju kuģi ieradās pie Ourang Medan viņi konstatēja, ka kuģis ir teicamā kārtībā, bet uzkāpuši uz klāja ieraudzīja šauminošu skatu- visi kuģa apkalpes locekļi, kapteinis un par kuģa suns bija miruši. Acis atvērtas un sejās šausmu izteiksmes. Amerikāņu kuģi deva signālu krasta apsardzei, ka vilks kuģi uz krastu, bet tikko bija piesējuši kuģi, tas strauji eksplodēja un nogrima dzelmē. Joprojām nav skaidrs kas izraisīja apkalpes nāvi, taču ir versija, ka kuģis transportēja kādus nervu trankvilizatorus kas izplatījušies gaisā un nogalinājuši apkalpi. Vai arī NLO.
7.The Carroll A. Deering. 1921. gadā uzskrēja uz sēkļa pie North Carolina krastiem. Kuģis tikko bija atgriezies no ogļu kravas transportēšanas Dienvidamerikā. Tas uzskrēja uz sēkļa bēdīgi slavenajā Diamond Shoals..vietā, kur uz sēkļiem uzskrien daudz kuģu. Tas tur varēja stāvēt vairākas dienas, pirms ierodas glābēji, taču tad, kad beidzot glābēju kuģis ieradās, tika konstatēts, ka visa apkalpe ir steigā pametusi kuģi...pārtikas produki bija neskarti, paņemsts vienīgi kuģa žurnāls. ASV uzsāka masveida izmeklēšanu un atklāja, ka tajā pašā laikā pazuduši arī citi kuģi. Runā, ka apkalpes pazušana bija Bermudu Trijstūra darbs.
6. Baychimo. Kravas tvaikonis, kas tika pamests Aļaskas ledājos gandrīz 40 gadus, pēc tam kad tas iesala un nevarēja ledu izlauzt. Kuģis bija Hudson Bay Company īpašums un tika izmantots kažokādus pārvadājumos, taču pēc tam, kas tas iesala ledū kompānija atmeta ar roku glābšanas darbiem un atstāja kuģi. Kuģim izdevās noturēties uz ūdens 38 gadus un tas tika bieži manīts vientuļi dreifējot pa Aļaskas ūdeņiem. 1969.gadās tas tika redzēts pēdējo reizi, atkal iesalis ledū.
Reklāma
5. Oktavius. 1775.gadā vaļu mednieku kuģis Herald pamanīja Oktavius bezmērķīgi dreifējot gar Grenlandes krastiem. Kad Herald apkalpe uzkāpa uz klāja viņi konstatēja, ka visa kuģa apkalpe ir sasalusi. Jo īpaši, iegājuši kapteiņa kajītē viņi atklāja sasalušu kapteini sēžot pie sava galda ar puspabeigtu ierakstu kuģa žurnālā no 1762. gada. Tas nozīmēja, ka kuģis tādā stāvoklī dreifējis 13 gadus. Tika konstatēts, ka kapteinis izvēlējies mainīt maršrutu atpakaļ ceļam uz Angliju, bet kuģis iesalis ledū un tur arī palicis. Tas nozīmē, ka kuģis ar visu apkalpi Atlantijas okeānu šķērsojuši sasluši, kā spoku kuģis.
4. The Joyita. Zvejas un pārvadājumu kuģītis, kas pamests tika atrasts 1955.gadā. Tas ar 25 pazsažieriem bija ceļa uz Tokelau salu, līdz kkas notika un stundu vēlāk tika dots trauksmes signāls. Tika uzsākta vērienīga meklēšana, taču nekas netika atrasts, līdz 5 nedēļas vēlāk kuģis tika atrasts 600 jūdzes no tā maršruta- bez apkalpes,glābšanas laivām. Kuģis bija diezgan stipri bojāts un tā radio signāls bija uzstādīts uz briesmu frekvences. Uz kuģa klāja atrada asiņainus pārsējus un ārsta aptieciņu. Neviens no apkalpes locekļiem vairs nav ticis manīts.
3.Lady Lovibond. Leģenda par kuģa kapteini Simon Peel kurš bija tikko apprecējiesun vēlējās jauno sievu izvest braucienā ar kuģi, kas ir pret ticējumu, ka sieviete uz klāja nes nelaimi. 1748.gadā kuģis atstāja ostu. Taču bija nelaime, ka kuģa pirmais palīgs arī bija iemīlējies kapteiņa jaunajā sievā un no dusmām un naida novirzīja kuģi uz vietu, kur ir neparedzamas straumes un smiltis. Kuģis nogrima ar visiem pasažieriem, taču katrus 50 gadus tas atkal parādās ūdeņos. 1898.gadā daži kuģu kapteiņi ieraudzījuši kuģi nodomāja ka tam tiešām vajag palīdzību un sūtījuši savas glābšanas laivas...tas izskatījies tik reāls, taču piekuģojot tuvāk, kuģis izgaisis.
Reklāma
2.Mary Celeste. Tirdzniecības kuģis, kas tika atrasts dreifējot Atlantijas okeānā 1872.gadā. Kuģis bija lieliskā stāvoklī, buras joprojām bija uzvilktas, pārtikas krājumi un 1500mucas at alkoholu joprojām atradās uz klāja, kas izslēdz pirātismu. Nebija tikai apkalpes,kuģa žurnāla un glābšanas laivas. Dažādas versijas pieļauj iespēju, ka miltos bija iemetusies sēnīte, tādējādi izraisot kuģa apkalpes sajukšanu prātā un halucinācijas. Vai arī priekšlaicīgu kuģa pamešanu vētras dēļ. Glābšanas laiva vai kuģa komanda tā arī netika atrasta.
1. Klīstošais Holandietis jeb Flying Dutchman. Pats slavenākais spoku kuģis. Pirmoreiz minēts 18.gs. Kuģis kuģoja maršrutā no Amsterdamas uz Indiju...kapteinis bija Van der Decken. Ceļa sastopoties ar vētru kapteinis sajuka prātā, nogalināja pirmo palīgu un apsolījās, ka darīs visu, lai tiktu garām Labās Cerības ragam. Lai gan kapteinis centās, kuģis neizturēja vētru un noslīka. Tāpēc tagad tam ir lāsts kuģot pa okeānu mūžīgi. Līdz pat mūsdienām Klīstošais Holandietis ir viens no visbiežāk redzētajiem spoku kuģiem.