Skatījos, ka spokos ir raksts par šo stāstu, bet man ir mazliet vairāk informācijas. :)
Lai vai kā, manuprāt, stāsts ir interesants un šis nav vienīgais tāds gadījums saistībā ar ceļošanu laikā..
Skatījos, ka spokos ir raksts par šo stāstu, bet man ir mazliet vairāk informācijas. :)
Lai vai kā, manuprāt, stāsts ir interesants un šis nav vienīgais tāds gadījums saistībā ar ceļošanu laikā..
1911.gada 14.jūlijā no Romas dzelzceļa stacijas izbrauca firmas ‘’Sanetti’’ vilciens. 106 pasažieri, bagāti itāļi, apskatīja jauno ceļa posmu. Vilciens tuvojās tā laika supegarajam tunelim. Vilciens iebrauca kilomentru garajā tunelī, taču ārā neizbrauca... Apskatot tuneli, vilcienu neatrada. Jāpiebilst, ka šis tunelis nebija līdzīgs, piemēram, Maskavas metrostacijām, kur viegli var pazust ne tikai vilciens, bet arī pāris staciju ar rezerves ceļiem. Tas ir kā kilometri gara caurule ar sliedēm, kurai cauri redzēt nav iespējams. Lai vai kā, bet vilciens pazuda bez pēdām...
Dzelzceļnieki rūpīgi izpētīja tuneli, bet pilnīgi neko neatrada. Tā vietā viņi atrada divus pasažierus no pazudušā vilciena sastāva, kuri bija pilnīgā šoka stāvoklī. Pēc neilga laika atguvušies, viņi spēja kaut ko pastāstīt. Apkārt vilcienam pēkšņi parādījās pienbalta migla, tuvojoties tunelim tā sāka pārvērsties šķidrumā... Viņus pārņēmusi panikas lēkme un viņi izlēkuši no braucošā vilciena. Pārējie pasažieri acīmredzot nav paspējuši to izdarīt. Abi vēl ilgi cieta no miega traucējumiem un citām psiholoģiska rakstura problēmām liela stresa rezultātā, bet pakāpeniski viss atkal normalizējās. Vilciens tā arī neparādījās... Precedenta nobiedēti, Itālijas dzelzceļa darbinieki nolēma slēgt tuneli jebkādai kustībai un pat aizbēra ieejas ar akmeņiem. Kara laikā aviobumba sagrāva tuneli, uz visiem laikiem liedzot iespēju atminēt šo mīklu...
Interesanti, ka šim stāstam par vilcienu ir negaidīts turpinājums. Trīsvagonu spoks parādījās... stacijas strādniekam Pēterim Grigorjevičam Ustimenko, krustojumā netālu no Zavaliči ciema Poltavas reģionā. 1955.gada 29.oktobra naktī ar cieši aizvērtiem aizkariem, atvērtām durvīm un tukšu mašīnista kabīni, tas pārvietojās bez vismazākās skaņas. Ir saglabājies ieraksts no aculiecinieka stāstītā..
Pirms dažiem gadiem, kad visi aizvērtie arhīvi tika atvērti, lai izmeklētāji varētu brīvi piekļūt, materiāli par spoku vilcienu nokļuva entuziastu redzeslokā. Viņiem izdevās uziet jaunus, interesantus faktus – izrādās, tajā naktī ne tikai tas aculiecinieks redzēja vilcienu. Tā tuvošanos Sevastopolei vēroja vēl dažos krustojumos. Tā kā dīvainā paskata vilciens sarakstos nebija iekļauts, tad par to priekšniekam tika nosūtīti četri personāla ziņojumi. Noslēpumainais spoku vilciens parādījās arī Maskavas reģionā. Pārsteidzoši, ka šajā informācijā figurē ne tikai blīvais dzelzceļu tīkls Maskavā un reģionā, bet arī galvaspilsētas metro. Tiek norādīti gadi – 1975., 1981., 1986...
Pirmajā gadījumā (1975.g.) uz diennakti, it kā ‘’tehnisku iemeslu dēļ’’, tika bloķēta Maskavas metro līnija (visa līnija nevis kaut kāda daļa kā tas parasti notiek tehnisku iemeslu dēļ), bet Maskavā sačukstējās par ‘’neidentificēta dzelzceļa objekta uz sliedēm’’ parādīšanos un šī pasākuma saistību ar Metro-2..
Otrajā stāstā (1981.g.) figurē atvērta dzelzceļa sliežu mija pie metrodepo ‘’Bagrationovskaja’’ , kur pazemes sliedes vairākās vietās sakļaujas ar vecajām (iespējams, pamestajām) sliedēm. Trešais gadījums (1986.g.) norāda uz mezgla krustojumu pie stacijas ‘’Solcevo’’ Kijevas dzelzceļa līnijā. Piepilsētas vilciena mašīnists savā priekšā ieraudzīja pēdējo vagonu dīvainam, aizvēsturiska paskata vilcienam, kas nesaprotamu iemeslu dēļ parādījās uz sliedēm un nekavējoties par to paziņoja dispečeru punktam. Pēc dažām minūtēm vilciens izgaisa tikpat pēkšņi, cik parādījies... Visas trīs reizes ‘’noslēpumainā objekta’’ parādīšanās notika dziļā naktī...
Man sliedes 7 min gājienā no mājām. Laikam naktī jāiet pasēdēt stacijā uz soliņa
Dīvaini jo Černobiļā tieši 1986 gadā uzsprāga atom reaktors,un šajā rakstā ir minēts ka 1986 Kijevā ieraudzīts tas spoku vilciens,Kijeva no Černobiļas ir ļoti tuvu.