Irānas sociālos tīklus šonedēļ pārpludina komentāri par "cietsirdīgo joku" – solīto amerikāņu dzērienu ražotāja Pepsi logotipa parādīšanos uz Mēness diska.
Otrdienas vakarā tūkstoši irāniešu uzkāpa uz māju jumtiem cerībā ieraudzīt uz Mēness pazīstamo daudzkrāsaino simbolu.
Dažas dienas pirms šī notikuma persiešu interneta segmentā izplatījās baumas par to, ka amerikāņu kompānija reklāmas nolūkos ar spēcīgu lāzera staru palīdzību projicēs uz Mēness savu logotipu. Daudzi šaubījās par šādas akcijas tehnisko iespējamību, bet atradās arī pietiekams skaits cilvēku, kas tam noticēja.
Vietējā ziņu aģentūra IRNA pat intervēja reklāmas speciālistus, kas visā nopietnībā spriedelēja par to, ka parādījušās jaunas, iepriekš nezināmas iespējas, kā šādā veidā piesaistīt jaunus pircējus.