Kruīza kuģi ir makten feina padarīšana, tādēļ šeit, šajā makten labajā rakstā tad nu arī tiks viņi tā nedaudz iepazīti un aplūkoti. ;)
Pasaules Top3 lielākie kruīza kuģi.27
3. Vieta - Independence Of The Seas. Šī skaistā, baltā kuģīša būvēšanas izmaksas bija ap 828 milj. zaļo. Uzbūvēja viņu 2008. gadā. Tas ir 339m garumā un sver 154,5 tonnas. Iegrime ir tik liela, ka saliekot rindā 6 vidusmēra cūku tēviņus, to aste virs ūdens varbūt būtu knapi redzama - 8.8m. Peldošais zelta kabals pieder Norvēģu un ASV kopfirmai ar nosaukumu - Royal Caribbean International.
Klājs, kā jau pats kuģis, ir diezgan karalisks un patīkams. Tam ir 15 klāji un tam nesagādā problēmas uzņemt laimīgos 4370 pasažierus. Kuģis ir pārbāzts ar visādām izklaides, ēšanas un citām dažnedažādām naudas tērēšnas vietām. Ir baseini, basketbola, tenisa laukumi, slidotava. Uz veikalu ieliņas ir bāri, restorāni, protams, ir arī kinozāle. Nav pat iespējams visu sarakstīt, kas tik tur nav.
Milža maksimālais pārvietošanās ātrums ir 43km/h, es ar riteni, braucot no kalna, viņu varu apdzīt, es nelielos, es stāstu. Tam ir dīzeļa un elektriskā dzinēja apvienojums. Kopumā simpātisks braucamais, es pat vēlētos ar viņu izbraukt.
3. Vieta - Liberty Of The Seas. Jā, dala 3. vietu ar savu brāli vai māsu. Baltais peldonis tam pašam Royal Caribbean International izmaksāja 800milj. dolāru. 2007.g tas pirmo reizi sajuta jūras ūdeni pie savām privātajām zonām. Garumā izstiepies arī 339m un svarā arī vienādi - 154,5 tonnas. Iegrimst tas 8,5 metrus.
Atkal ir piestrādāts pie tādas lietas kā greznības. Kuģa grīdas spēj noturēt 3634 starā esošu cilvēku svaru. Tam ir 15 pasažieru klāji. Par pasažieru labklājību rūpējās 1300 cilvēku liels personāžs.
Atkal mežonīgi daudz iespēju. Visvisādi sporta laukumi, boksa ringi, daudzveidīgas ēšanas iespējs, frizētava, kino, daudzi maziņi veikaliņi, baseini u.c .
Tas spēj kustēties ar 40km/h. Tā kā tas pieder kompānijai Royal Caribbean International (turpmāk RCI), tad tā nosaukuma beigās ir ''Of The Seas'', jo visiem kuģiem, kas pieder šai kompānijai tā būs būt. RCI sastāda 24% no kopējā kruīza tirgus. Viņiem kopā ir 42 kuģi un dažus vēl būvē.
3. Vieta - Freedom Of The Seas. Tieši tā, 3 kuģi dala 3. vietu. Gadās. RCI pie šī kuģa tika apmaiņā pret 800milj. amerikāņu kāposta. Nolaida ūdenī 2004. gadā. Kā jau pārējie vietas dalītāji, arī šis ziķeris ir 339m garš un sver 154,5 tonnas.
Protams, viss visaugstākajā līmenī, apmaldīties nav problēma, varbūt pat noderēs kompass. nezinu, neesmu bijis. 3634 pasažieri var brīvi spēlēties pa 15 klājiem. Pa vidu 136m garumā iet promenāde, katrā pusē, cieši viens otram blakus, neskaitāmi veikaliņi, barčiki, ēdnīcas. Kopumā ļoti līdzīgs ar saviem kolēģiem.
Pamirkšķināsiet acis un jūs tomēr vēl viņu redzēsiet, maksimālais iespējamais ir 40km/h. Nav diez ko ekonomisks, jo stundā patērē 12,800kg degvielas. Ir arī 30 glābšanas laivas, kuras cerams arī turpmāk tāpat skaisti karāsies pie kuģa sāna. Salīdzinot ar Titāniku, tad šis kuģis ir 70m garāks un spēj uzņemt par 2150 cilvēkiem vairāk.