Pastāstīšu savu bēdu stāstu.
Reiz sen, senos laikos iegādājos iPhone telefonu, pie oficiālā LMT dīlera. Garantijas laiks tika noteikts 2. gadi. Takā LMT ir liela kompānija jutos drošs par savu pirkumu, un tās aizsardzību.
Bet visam labam reiz pienāk gals :(
Pārstāja funlcionēt sensors, pie priekšējās kameras, kas atbild par taustiņu blokēšanu, kad telefons tuvu sejai. Par savu sāpi izstāstīju dīlerim, kur tika pirkts telefons, atbilde, lai nesot uz garantijas remontu, man vēl palikušas 4-6 dienas, līdz garantijas beigām.
Okej, telefons smuki nogādāts, parakstīti papīri par nodošanu remontam.
Pec laiciņa, 10-14 dienām, saņemu izziņu, ka varu savākt telefonu.
Eju priecīgs pēc telefona :)
Bet prieki bija īsi :( Izrādas garantija ir atteikta!!!
Es pie sevis galvā prātoju, nu kas tad nu. Izrādas atzinuma veikts ierakstits, garantija atteikta sakarā ar nekorektu eksplutēšanu, kur citā papīra tiek paskaidrots. Telefonam iekšā ir neoriģināls ekrāns.
Un šie sāk stāstīt ka es esmu veicis kaut kur remontu telefona iepriekš.
Es WTF, pie dīlera saņēmu, dīlerim nodevu. Kur tur parādijās neoriģināla detaļa, to lai augstākais lemj.
Šobrīd uzrakstīju oficiālu iesniegumu LMT, ka nepiekrītu viņu slēdzienam, un pieprasu telefona remontu.
Redzēs kā ies :)
Patērētāju aizsardzībai rakstīju, tur saka, ka garantijas remonts nav viņu kompetence, lai tiesājos.
Aha tiesāties = ekspertīze neatkarīgā 50-150 euro, un tad vēl 3-5 gadi tiesas gaidīšana.
Šobrīd doma vērsties pie beztabu, ja garantija tiks arī atteikta pēc iesnieguma.
Turpinājums sekos!!!
p.s Ko jūs darītu manā vietā ??? Telefons, pie dīlera saņemts, tikai manās rokās vienmēr bijis. Iejaucies garantijas laikā, telefona iekšienē līdis nēesmu!!!