Amizanti ir arī tas, ka filma pirms iznākšanas ASV medijos jau laikus tika propanēta kā filmu industrijas veiksmes stāsts, un, ka tai prognozēja pirmajā nedēļā jau pat 180 miljonus kases ieņēmumu. Bet, jo vairāk Brī Lārsone nespēj paturēt savas domas pie sevis, jo vairāk cilvēkiem tas pieriebjas un nu jau prognozes pirmajai nedēļai ir gandrīz uz pusi mazākas - 100 miljoni. Tāpat daudzi cilvēki vēlas iemainīt biļetes atpakaļ pret naudu, bet dīvainā kārtā šai filmai tas nav izdarāms!
Bet nu propagandas virzītāji neapstājas. Pavisam nesen populārākajā filmu kritikas portālā RottenTomatoes tika ievietota aptauja, kurā cilvēkiem tika jautāts viedoklis, vai viņi velas redzēt šo filmu vai nē. Līdzko aptaujas rezultāts nokritās līdz 27%, kas vēlas skatīties šo filmu, tā šo aptauju izņema (cenzorēja cilvēku viedokli). RottenTomatoes, protams, taisnojas, ka tas ir sakarā ar saita uzlabošanas darbiem, un attiecīgas fīčas vienkārši no saita tiek izņemtas, bet nu cilvēki nav stulbi. Mediji, protams, šīs aptaujas rezultātus attēloja citādā gaismā - interneta troļļi veic uzbrukumu šai filmai un apzināti tai liek zemu vērtējumu (reviews). Amizantākais ir tas, ka filmu drīkst vērtēt tikai pēc tās iznākšanas. Tā bija tikai aptauja ne vērtēšana. Cilveki, protams, komentāros drīkstēja rakstīt, kāpēc nospieda par labu vai sliktu iešanai, bet tā tik un tā bija aptauja. Tāpat medijos tika vēl minēts, ka šie komentāri bija seksistiski, principā izsakoties, ka cilvēki kuri vienkārši aptaujā izteica savu viedokli ir seksistiski troļļi. Uz ko cilvēki, protams, ir ļoti noskaitušies!