Šis ir mans 1. raxts. Neesiet skarbi. Neaizmirsti par plus.
Pats klausos šo mūziku. Ceru ka patiks.
Klausoties dubstepu, labāk izjūtama mūzika ar labas kvalitātes skaļruņiem, 5.1 audiosistēmu piemēram.
Pievienoju arī dažas dziesmas.
Dabsteps (dubstep) ir elektroniskās mūzikas virziens, kas radies Londonā 21. gadsimta sākumā, ietekmējoties no vairākiem mūzikas stiliem. Šī mūzikas žanra īpatnība ir spēcīgas baslīnijas un temps vidēji ap 140 sitieniem minūtē. Savu triumfa gājienu tas piedzīvoja 2006. gadā, kad šim žanram tika pievērsta pastiprināta uzmanība pasaules līmenī.
Viens no dabstepa stūrakmeņiem nenoliedzami ir dub. Par dub pieņemts uzskatīt esošu regeja skaņdarbu instrumentālās versijas, kuras rodamas ierakstu B pusēs kā patīkama piedeva melomāniem un kuras tiek izmantotas arī regeja mākslinieku dzīvajās uzstāšanās reizēs, tādējādi vairāk ļaujot izpausties vokālistam. Taču pamazām šai “bē pušu mūzikai” izveidojās gana spēcīgs mugurkauls, lai pagājušā gadsimta 60. gados tā varētu pieprasīt savu vietu zem saules neatkarīgi no regeja kustības. Tiesa, par īstu neatkarību to diez vai varētu saukt, taču dub mūziķi vairāk eksperimentēja ar muzikālo skanējumu, plaši izmantojot dažādus audio efektus un bagātinot to ar dažādiem sampliem, un pievērsās tiem aspektiem, kuriem regejs neveltīja (vai drīzāk — nedrīkstēja veltīt) īpašu uzmanību lielākoties tādēļ, ka tā ir uz vokālu centrēta mūzika.
Kā otrs dabstepa veidojošais elements noteikti jāmin 2-step (arī pazīstams kā Two-Step, Two-Step garage). Ja dub dzimtene nenoliedzami ir Jamaika, tad par 2-Step tēvzemi ir uzskatāma Lielbritānija. Būtībā tas ir atzars citam žanram — UK garage, kas savukārt ir britu atbildes trieciens uz Čikāgas house mūzikas kustību. 2-Step ritma īpatnība ir tā spītīgā ritmu vienveidība (vienā 4/4 taktsmēra taktī tiek izlaists basa bungas (jeb bass kick) 2. un 4. sitiens), kas, iespējams, bija viens no iemesliem 2-step spožajam, taču ļoti īsajam triumfa gājienam pagājušā gadsimta deviņdesmito gadu otrajā pusē. Pēc tam tas nemanāmi noklusa, taču putekļus tas tā īsti nepaguva uzkrāt, jo drīz vien tas augšāmcēlās daudzveidīgākā un dzīvotspējīgākā izteiksmes formā — dabstepā.