Kas varēja iedomāties, ka šīs filmas prasīs tik daudz upuru un vai tiešām to pastrādājuši ļaunie gari vai tās vienkārši ir sakritības...?
Citus manus rakstus meklē šeit
Kas varēja iedomāties, ka šīs filmas prasīs tik daudz upuru un vai tiešām to pastrādājuši ļaunie gari vai tās vienkārši ir sakritības...?
Citus manus rakstus meklē šeit
Superman
Supermena atveidotājus arī piemeklēja kāds lāsts, kas noveda pie karjeras beigām un nāvi.
Pirmais bija Džordžs Rīvss, kurš tēloja Supermenu 1950. gadu TV sērijās Adventures of Superman. Viņš tika atrasts miris ar lodi galvā 1959. gadā. Nāve tika pasludināta par pašnāvību, tomēr pirkstu nospiedumi netika atrasti, tāpēc ja vien viņš sevi nenošāva ar kādu citu ķermeņa daļu, tā visticamāk bija slepkavība.
Pēc tam bija Kristofers Rīvs. Pēc veiksmīgām 4 Superman filmām, viņš nokrita no zirga 1995. gadā, kas izraisīja paralīzi.
Nedaudz mazāka nelaime notika arī ar Ričardu Prioru (viņš tēloja Superman III filmā), kuram tika diagnosticēta multiplā skleroze. Tad arī aktrisei Margotai Kiderei (viņa spēlēja Luisu Leinu) radās veselības problēmas, proti, viņai parādījās bipolārie traucējumi.
The Poltergeist triloģija
Vairāki aktieri, kuri piedalījās The Poltergeist tagad ir miruši. Kā piemēram, aktrise Hetere O’Rurka, kura piedalījās visās trīs The Poltergeist filmās, nomira neilgi pirms trešās filmas izlaišanas. Viņai it kā bija drudzis, bet palika arvien sliktāk un viņa tika aizvesta uz slimnīcu, kur viņa nomira uz operāciju galda. Hetere nomira 12 gadu vecumā. Pēc tam nomira arī Džulians Beks (viņš spēlēja atbaidošo veco vīru otrajā daļā) no vēža. Indiāņu aktieris Vils Sampsons nomira operācijas laikā. Vēl arī Dominika Danna (viņa spēlējā vecāko bērnu pirmajā daļā), kura tika nožņaugta līdz nāvei. Dominiku nožņaudza viņas puisis, tajā pašā gadā, kad filma parādījās uz ekrāniem.
Džobeta Viljamsa, kura spēlēja Diānu Frīlingu, apgalvo, katru reizi, kad atgriezusies mājās no filmēšanas, pamanījusi, ka viņas fotogrāfijas pie sienas ir šķības. Diāna katru reizi tās iztaisnoja, tomēr pēc tam tās atkal bija šķības.
Nez, kā filmu veidotāji saniknojuši garus vai varbūt tās ir vienkārši sakritības…?
Rosemary's Baby
Arī ar filmas Rosemary’s Baby saistītos cilvēkus piemeklējušas briesmīgas nelaimes.
Filmas komponists nomira no insulta gadu vēlāk pēc filmas pabeigšanas, gluži tāpat kā filmas varonis nomirst. Pēc tam producents Viljams Kāsls cieta no nieru mazspējas neilgi pēc filmas pabeigšanas un sacīja, ka filma ir nolādēta. Kamēr viņu ārstēja slimnīcā, viņš izkliedza: “Rosemary, for God’s sake drop that knife”.
Tomēr režisoru Romānu Polaņski piemeklēja vēl šaušalīgāks liktenis. 1969. gadā, Romanskis nopirka māja sev un sievai Šāronai Teitai, kura bija 8. grūtniecības mēnesī. Par nelaimi, Polaņskis pārkāpa pirmo nekustamo īpašumu noteikumu: nekad nepērc māju no kāda, kurš nokaitinājis Čārlzu Mensonu.
Iepriekšējais mājas īpašnieks bija mūzikas producents Terijs Melčers, kurš iepriekš bija atteicies ierakstīt Mensona mūziku. Kā Mensons uz to atbildējis? Viņš licis savam kultam doties uz Polaņska māju. Tur, viņi nogalināja Šāronu Teitu, viņas nedzimušo meitu un vēl četrus citus, sadurot upurus vairākas reizes. Pēc slepkavībām, viens no kulta locekļiem paņēma lakatiņu, iemērca to Teitas asinīs un uzrakstīja uz parādes durvīm cūka, uz kurām tika pielikts arī lakatiņš. Tajā laikā Polaņskis bija Londonā.
Un vēl kas… Mensonu ģimene savu slepkavību virkni nosauca par Helter Shelter. Šo nosaukumu viņi aizņēmās no Bītlu dziesmas. Vēlāk, Džons Lenons tika nogalināts netālu no viesnīcas The Dakota, kurā viņš bija apmeties. Šī viesnīca tika izmantota arī filmas Rosemary’s Baby ainām. Sakritība? Jā..
The Omen
Tomēr neviena filma nav pārcietusi lielāku neveiksmju virkni par The Omen.
Filmēšanas laikā, lidmašīnai, kurā atradās scenarists Deivids Selcers, iespēra zibens, kurā atradās arī aktieris Gregorijs Peks un izpildproducents Meiss Nūfelds.
Par laimi, zibens nesper divreiz. Tomēr notika kaut kas cits… Īru republikāņu armijas bombardēšana. Viesnīca, kurā apmetās Nūfelds filmēšanas laikā, tika bombardēta. Tāpat arī restorāns, kurā režisoram un aktieriem bija paredzēts vakariņot, tika bombardēts. Par laimi neviens nenomira.
Vizuālo efektu asistents Džons Ričardsons gan nebija tik veiksmīgs. 1976. gada 13. augustā…piektdienā (nav divu domu – s*di būs), Ričardsons iekļuva auto avārijā Holandē. Viņa palīgs tika pāršķelts uz pusēm ar mašīnas priekšējo riteni. Cenšoties izkļūt no mašīnas, Ričardsons pacēla galvu un ieraudzīja ceļazīmi – Ommen, 66.6km.
Viens no filmas tīģeru dresētājiem nomira. Gregorija Peka dēls izdarīja pašnāvību, nošaujoties. Lidmašīna, kura bija paredzēta filmai, tika pēc tam pārcelta komerciālajam lidojumam…lidmašīna avarēja, nogalinot visus tajā esošos cilvēkus.
Kaskadieris, kurš strādāja arī pie The Omen filmas, vēlāk viņš tika ievietots slimnīcā piedaloties filmā A Bridge Too Far, kur viņš nokrita no jumta.
Nezinu vai taa ir sakritiiba,bet agru vai veelu nomirs vissi sso filmu daliibnieki,un tavi beerni vai mazbeerni varees likt spokos rakstus talaak par laastiem kas apvij ssiis filmas.Vienvardsakot bla bla bla bla raksts ne parko.
Interesesanti ko redz bērns, kad viņu filmē 'tādā šausmenē kā poltergeists?
Atvaino, nenoturējos, izsmējos par '"bombardēšanu" 4tajā punktā :D ...tā ir, ka pārāk daudz paļaujas uz googles tulkotāju :) tas drīzāk bija terora akts, bumbas eksplozija, jo ... IRA aka Īru republikāņu armija.. nu teiksim tā..
1. IRA nav armija mums pierastā izpratnē, ar attiecīgo bruņojumu un ekipējumu, tēlaini izsakoties visdrīzāk var pielīdzināt/salīdzināt, vai novilk trauslas paralēles ar mūsu "meža brāļiem" pēc otrā pasaules kara u.c. "neoficiāliem" brīvības cīnītājiem ;)
2. Ja tā ir tā viesnīca kuru es domāju... tad tas viss notika Lielbritānijā un ja tas notika Lielbritānijā, tad, ja atmiņa neviļ, vienīgā armija kura vispār pasaules vēsturē (uz doto mirkli) ir bombardējusi kaut ko Lielbritānijas teritorijā ir Vācijas :D
...šā vai tā :) velreiz atvainojos, par "piekasīšanos" un sirdsmieram, kā arī ne tikai sirdsmieram, bet man vispār raksts kā tāds patika ķer plusiņu :)
Manuprāt, pie vainas varētu būt filmas mākslīgi radītā gaisotne. Negatīvais pievelk negatīvo un otrādi. Saprotams, ka ja cilvēki, kur strādājuši pie šādām filmās veidošanas laikā ir daudz domājuši par konkrētajām negācijām notiek kaut kas briesmīgs. Domus spēks vienmēr ir pastāvējis un no tā nu nekādigi neizbēgt.