Studentu klasifikācija.38
PIRMKURSNIEKS
a) * Bailīgs. Dod priekšroku uzturēties grupās pa 15-20 īpatņiem.
b) *Pret studenta apliecību izturās ar reliģisku sajūsmu.
c) *Uz nodarbībām ierodas 20-25 minūtes pirms universitātes atvēršanas, taču, bieži jauc pirmo un otro nedēļu, tāpēc vienalga kavē.
d) *Miegs: trausls, nemierīgs. Bieži krīt ārā no gultas.
e) *Runāšana skaidra un saprotama
f) *Izdzirdot vārdus: Sesija, Vecākais kurss, Fizkultūrā slēposim, izjūt zvērīgas bailes un uzvedās kā Āfrikas strausi.
g) *Mitināšanās vieta: Visu veidu bibliotēkas un skolas ēdnīcas.
h) *Eksistences mērķis: Ar jebkuriem paņēmieniem un līdzekļiem iegūt visas grāmatas no ieteiktās literatūras saraksta.
OTRKURSNIEKS
a) *Bezkaunīgs, izsalcis un skaļš. Reaģē tikai uz ēdamām lietām. Sarunu uzsāk vienīgi savtīgos nolūkos. Kompānijās uzturās reti, bet ja uzturās, tad pavirši.
b) *Studenta apliecību izmanto kā individuālās aizsardzības līdzekli pret kontrolieriem, komenēm, un uzmācīgiem policistiem. Skaidra ir atšķirība starp pirmo un otro nedēļu. Vienalga kavē. Kuru lekciju apmeklēt, izvēlās „uz aci”.
c) *Miegs: ciešs, bērnišķīgs ar krāsainiem sapņiem pa visu ekrānu un izšķirtspēju 800x600 True color režīmā.
d) *Runāšana: Ja ir vēlēšanās var saprast, bet tādā gadijumā nepieciešama ļoti stipra vēlēšanās.
e) *Joprojām bīstās no sesijas, bet regulāri ar to biedē pirmkursniekus un ar interesi novēro, kā tie līdzinās Āfrikas putnam.
f) *Mitināšanās vide: Tuvāk barībai, tāpēc rindas numuriņus pēc pīrādziņiem saraksta jau lekcijās.
g) *Eksistences mērķis: Kursa un laboratorijas darbu iegūšana no vecākajiem kursiem.
TREŠKURSNIEKS
a) *Domīgs – neizbēgamas sekas pēc pārāk biežas Doom spēlēšanas. Briesmu gadījumā sāk raustīties labās rokas rādāmais pirksts.
b) *Studenta apliecība bieži tiek nozaudēta, pēc tam atrasta...un apmazgāta. Brīvdienās un svētku dienās tā mēdz pazust vairākas reizes dienā.
c) *Uz institūtu staigā regulāri...pēc stipendijas.
d) *Miegs: ciešs. Guļ reti. Naktīs rokās pa datoru, pie kura vēlāk arī aizmieg.
e) *Runāšana: ātra, nesaistīta, gandrīz neizprotama. Nenormatīvas leksikas izmantošana: hakeris, jūzeris, lameris utml.
f) *Bailes atrofējušās.
g) *Mitināšanās vieta: Pēc iespējas tuvāk alum. Sesijas laikā migrē uz dekanātu, no kurienes uzreiz dzirdamas smagas nopūtas, šņukstēšana un stāsti par slimām vecmāmiņām.
h) * Eksistences mērķis: Atrast visas grāmatas no rekomendētās literatūras saraksta un nodot tās.
CETURTKURSNIEKS
a) *Sadalās grupās lai visi grupas locekļi varētu stabili turēties uz kājām.
b) *Lekcijās ierodas nejauši. Ierodoties, slīpē tehniku tādās spēlēs kā: kuģīši, krustiņi nullītes, tančiki.
c) *Uz jautājumu:”Kur studenta apliecība?”- atbild: „Nezinu, es neēdu!”.
d) *Miegs: Guļ cieši. Krāc skaļi, līdz ar to sarūgtina savus pasniedzējus. Sapņus redz atbilstošus savai specializācijai.
e) *Runāšana: Kontaktējas vienā līmenī ar Tibetas mūkiem un dažiem policistiem.
f) *Baidās aizmirst eksāmena datumu.
g) *Dzīvesvieta: bāra lete jebkurā no tuvākajiem klubiem/bāriem.
h) *Galvenais mērķis – kaut kur atrast diplomu.
PIEKTKURSNIEKS
a) *Visaugstākā aktivitāte novērojama eksāmenu laikā, kad grupējuma lielums var sasniegt 1 cilvēku. Jautājums „Kas ir lekcija?” – noliek viņus strupceļā.
b) *Miegs:Pamostās no miega 3 mēnešus līdz diploma aizstāvēšanas, pēc kā iekrīt letarģiskā miegā.
c) *Runāšana: Līdz 5. Kursa beigām, pārvalda 3-4 programmēšanas valodas, kā rezultātā bieži piemirst latviešu.
d) *Dzīvesvieta: Bieži un regulāri sastopami visur.
e) *Galvenais mērķis: Tikt skaidrībā ar atrasto diplomu.