Spēle Modinātājs. Pieci cilvēki sarunā dienas gaitā visur iet kopā. Viens no viņiem ir modinātājs, kurš jebkurā vietā pilsētā noteiktā laikā saka 'TRRR!' un neapstājas, kamēr pārējie četri nav viņam uzsituši pa galvu.
Spēle Lauva atnāk, lauva aiziet. Visi sēž pie galda. Spēles vadītājs iesaucas: 'Lauva atnāk', vai arī, 'lauva aiziet.' Ja saka 'lauva atnāk', – visi iedzer. Ja saka 'lauva aiziet', – visi lien zem galda. Tas, kurš paliek pēdējais, t. i., var saviem spēkiem izlīst no galda apakšas, ir uzvarējis.
Spēle Nomazgā muti. Spēles dalībnieki saģērbjas ķekatās un iet uz kādu iestādi, piem., banku, kur visādi ķēmojas. Ja kāds kaut ko jautā, atbildēt drīkst tikai ar pretjautājumu: 'Okei, bet vai tu muti nomazgāji?' Tad visiem būs lustīgi.
Spēle Poltergeists. Spēles dalībnieki 10-20 cilvēku sastāvā apmeklē veikalu. Viens no viņiem ir poltergeists, kuram neuzkrītoši jāapgāž plaukts ar makaroniem. Veikala darbinieki pēc tam mēģina uzminēt, kurš ir poltergeists.
Spēle Mušu dambrete. Dambretes galdiņu nosmērē ar zapti un pirms spēles izliek saulītē. Protams, pie galdiņa ir pielipušas gan melnās, gan zaļās mušas. Pēc tam spēlē kā parasto dambreti.
Spēle Atvelc lūpu. Spēles vadītājs kādam spēlētājam aizsien acis un atvelk lūpu. Uz atvilktās lūpas citi spēles dalībnieki liek visu, kas tiem kabatās, piem., cigareti, 5 latus 20 sant., diegu spolīti, kredītkarti utt. Jāuzmin, kas uz lūpas. Ja uzmin, tad mainās.
Spēle Intelektuālā pankūka. Divas ģimenes cep katra savu pankūku, bet vieni runā dumjības par seksu, kamēr otri risina intelektuālu diskusiju par metaforām. Visi sanāk kopā sestdienas vakarā un dod pankūkas nogaršot omei. Vai ome runās dumjības vai gudrības?
Spēle Es nu iešu mājās. Viesību laikā kāds pieceļas un saka: 'Es nu iešu mājās'. Pārējie tūlīt viņu lūdz palikt vēl kādu brītiņu, un viņš piekrīt. Spēle turpinās līdz tam brīdim, kamēr namatēvam un namamātei vēl ir, ko ēst un dzert.
Spēle Pirkstiņš mājiņā. Dalībnieki sadalās pa pāriem un iet tumšā istabā. Viens dalībnieks iebāž kaut kur pirkstu, degunu vai ko citu un saka: “Pirkstiņš mājiņā!” Bet otrs mēģina uzminēt, kur un kas ir iebāzts. Pēc tam mainās.
Spēle Klidzinām. Seši dalībnieki sadodas rokās un aplī, un mēģina uz 'trīs, četri!' sākt iet vai nu uz priekšu, vai atpakaļ. Spēle ir uzvarēta, ja visi dalībnieki izdomā iet vienā virzienā. Tam par godu visi iet un dzied: 'Kā mums patīk klidzināt, klidzināt, la-la-lā, tā tik vajag turpināt, turpināt, la-la-lā!'
Spēle Kur mēle?. Viens no spēles dalībniekiem iespiež mēli skrūvspīlēs. Otrs viņam prasa: 'Kur mēle?' Pirmais atbild: 'Skrūvspīlēs'. Tad otrs piegriež drusku stiprāk un prasa tālāk: 'Ko mēle tur dara?' Pirmais atbild: 'Kūļājās'. Otrs tik piegriež stiprāk un prasa: 'Kas man tagad būs?' Un pirmais kliedz: 'Pa purnu, pa purnu, laid vaļā, cūka!'
Spēle Man tepat ir labi. Var spēlēt kaut vai viens pats, galvenais, lai pārējiem ir interesanti. Rotaļnieks izvēlas savu vietu – kaut vai aptiekā uz letes vai benzīntankā uz šļūtenes, – un, stāvot izraudzītajā vietā, sāk darīt visiem interesantas lietas: lipināt lielāko puņķi, aplūkot visus ļautiņus caur kājstarpi, imitēt dažādus dzīvniekus (cik nu kuram izdoma atļauj). Ja ir vairāki dalībnieki, uzvar tas, kuram izdevies saglabāt savu vietu visilgāk.
Spēle lauku ļaudīm Raibaļa. Spēles dalībnieki iet kūtī ar aizsietām acīm un tausta, kur ir raibaļa.
Izturības spēle Pendele. Spēlētāji trīs stundas no vietas vai līdz samaņas zaudēšanai šūpo galvu līdzi sienas pulksteņa pendelei... Uzvarētāju nenoskaidro, – to vienkārši aiznes...