local-stats-pixel fb-conv-api

Slimie uz ceļiem!37

221 8

Diez vai liela daļa no spokiem ir autovadītāji, taču daļa ir. Un lielākā daļa to,kas vēl nav, kādreiz kļūs par autovadītājiem. Šajā rakstā mēģināšu apkopot lielāko daļu slimību, ar kurām mēdz slimot autovadītāji, kas traucē pārējiem satiksmes dalībniekiem vairāk, nekā pašiem pacientiem. Turklāt izārstēties var pavisam vienkārši - ar gribasspēku un pašiedvesmu!

221 8 37 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://Ķekavas
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 37

0/2000

Par laimi, man nav neviens no šie sindromiem ... ir jau, ka pa retam mazliet uzspiežu uz pedāli, bet tā lai " tai Saulē " neaizeju ...

12 0 atbildēt

esmu hronisks korķētājs (hmmm šādi pasakot rodas pilnībā cita jēga) emotion

braucot mājās no darba ir viens T veida krustojums. Man jābrauc taisni. Atzars man sanāk no kreisās puses.

Piebrauc pie sarkanā. Iedegas zaļais krustojums pilns un uz priekšu nekustas respektīvi paliksi krustojumā jebkurā gadījumā. Ja sagaidīsi zaļo redzēsi kā rinda kustas uz priekšu un visi no kreisās puises sadzen iekšā pilnu krustu. nākošais zaļais atkal krusts ir pilns un tev nav kur likties. Tā kā ja gribi vai negribi tev nākas palikt krustā ja nu vien netaisies sēdēt stundu un gaidīt kamēr visi izbrauc no centra puses braucošie.

konkrēti runāju par bauskas ielas pārvadu pār Ulmaņa gatvi.

par pārējām slimībām! kad galvas vietā bija spainis (knapi 18g) tad man liekas bija pilns komplekts... ar gadiem nācu pie saprašanas ka dzīvot arī ir forši :)

6 0 atbildēt
Un tie, kas par 3 joslu brauc 5km/h lēnāk kā pārējie, kas brīdī, kad tu apdzen uzspiež gāzi, kas pie ceļa sašaurinājuma no kreisās puses iedomājušies, ka ir priekšroka. Un riteņbraucēji arī, šogad sevišķi izteikta mode braukt par ceļa kreiso pusi (domā ka angļu tūristi). Dažas idejas nākamajam rakstam. Un coldasice ideja par dažu autovadītāju atbrīvošanu no spoguļiem nemaz nav peļama.
4 0 atbildēt

nemācēšana braukt aplī, iebraukt, izbraukt, ieņemt pareizās joslas un aizmiršana ieslēgt labo pagriezienu pirms manevra uzsākšanas, ir lietas kas šausmīgi tracina.. nu un na*ujam aplī ir jāslēdz kreisais pagrieziens, ja no apļa izbraukt ir iespējams tikai nogriežoties pa labi??? nereti kreiso māk ieslēgt, bet labo aizmirst ieslēgt. debīlisms...

3 0 atbildēt
MJ avatarsMJ

Diemžēl ar šādiem ''īpašajiem'' nākas saskarties ikdienas.. tas pats ar pagrieziena lietošanu, jo vairums gadījumos tie zābaki ieslēgs to pavarotu tikai tad,kad griezīsies nevis izdarīs to laikus,lai pārējie redzētu.. Rīgā vispār šķiet,ka daļa pie vākiem tikusi pa blatu! emotion

3 0 atbildēt

varāk tracina tie,kas neiekļaujās plūsmā vai velkās pa ceļa vidu,piem. Tallinas šosēju,neskatoties spoguļos un nepiespiežotes labajai malai..Jums dārgās sēnes spoguļi nav vajadzīgi,ta kā nebrīnaties ,ka kāds tos nolauž...

3 0 atbildēt

Pašam autiņš nav, bet kad ar papuci braucu, tad šādi gadījumi nav retums. Rakstam + ;)

3 0 atbildēt

Oi, pašam ar patīk nedaudz fiksāk pabraukt, bet TIKAI ar prātu, lai netraucētu citiem un neradītu riska situācijas! Ir nobraukti daudzi jo daudzi kilometri pa visu Latviju un visādām pilsētām un visādos laikos un situācijās ( jau kad bija baltās, tagad tikai īstās ir tiesības). 

Tracina tie kas pagriezienus nemāk ieslēgt ( vai nu nezin kur atrodas slēdzis, vai jau ir nolauzts), bet braucot aplī kreiso nu gan nevajag rādīt! Arī kad griežās, vajag labu laiku pirms manevra ieslēgt, visiem labāk, raitāk satiksme iet!

Joslu planētāji arī, bet ir viena lieta, piemērs, Jūrmalas šoseja. Kreisā viss ātrākā, vidējā ar vidēju ātrumu, labējā smagajiem un lēnajiem, tas nekas ka visiem vienāds ātrums ( vieglajiem un motocikliem), Bet ir visiem labāk, lidotāji nespraucas pa vidu ( ir daudz izņēmumu)

Korķētāji arī trakums ir! Multitaskinga (multilohisma) vispār unikums, bet arī ir redzēti kas pārāk traki iekrampējās stūrē un lien uz 70km/h tādi arī traucē un tajā pat laikā rada riska situācijas, jo kāds viņus apdzen.  Tādi kas ir uz mazāk svarīga ceļa domā, ka ir uz galvenā! Braucu pa Kalpaka bulvāri ( laikam ), bet no šķērsielas viens Civiks gandrīz liek sānos un vēl pamanās uztaurēt! Pa laimi pretējā brīva, ja nē auto būtu šrotā!  Stāsta morāle: Brauciet tā lai iekļautos satiksmē, rādiet pagriezienus, respektējam citus vismaz cenšamies. Tādejādi uzlabojot satiksmes kustību! Un ja patīk braukt ātrāk, tad braucam tā lai citus neapdraudam ( tas ir galvenais ) un paši sevi neaizsūtam pie Svētā Pētera! (blakussēdētāji arī skaitās citi) 

2 0 atbildēt

emotion 

3 1 atbildēt

Mīlu toz amnēzistus.. Griežot stūri pie reizes ieslēdz, kad nu tas vairs neko nepalīdz -.-

Tā vien vēlos paņemt nūju un izsist tos pagrieziena rādītājus, Nahu* tpt viņam nevajag -.-

3 1 atbildēt

Paldies dievam, visus šos sindromus esmu jau sen izslimojis, tagad lai neiekultos uz ceļa kādā nepatīkamā ķibelē, čekoju tam ko pats daru, bet vēl vairāk pievēršu uzmanību apkārtējai situācijai ap sevi, it īpaši uzmanu  " slimniekus ", mērģinu paredzēt viņu rīcību un manevrus viņu vietā. Nav man vairs tas vecums lai " slimniekus " ārstētu, bet dažreiz tie tā izbesī ka nenociešos un kādas "zāles " izrakstu ( parsti caur atvērtu logu, samērā " daiļrunīgas " ). 

1 0 atbildēt

Ir vēl diagnoze " burta kalpi " Zem zīmes 10km/h tā arī vilksies bremzējot visu plūsmu, vai brauc pa ceļu ar maksimāli atļauto ( pēc noteikumos iecirstā) un speciāli bramzē tos kuri iet normālā plūsmā, visi taču zinam ka plūsma iet nedaudz virs...

1 0 atbildēt

Vēl varētu pie pagriezienu amnēzistiem pierakstīt tos, kuri neizslēdz pagriezienu pēc manevra veikšanas. :D Pašam dažreiz sanāk ar šito sagrēkoties. 

0 0 atbildēt

Baigi tracina cilvēki kuri skrien pāri ceļam ( gārēju pārejai ) un nepārliecinas vai mašīna dos ceļu un pēctam lamājas

0 0 atbildēt

Irija pagrieziena raditaja ieslegsana ir loti reta paradiba, tur pat menti necensas tadu ekstru lietot.

1 1 atbildēt

Kaut kā negribās ticēt, ka pagrieziena kloķis maina savu atrašanās vietuy attiecībā pret labās/kreisās puses stūri. Pats esmu braucis tikai vienu reizi iekš LV ar labo stūru, VIENĪGAIS kas mainās ir tas, ka sēdi otrā pusē, pedāļi tāpat, ātrumi tāpat... kā jau teici 100% nezinu, bet no ražotāju puses tas būtu muļķīgi šādas lietas mainīt.

0 0 atbildēt

Jaa besii, vienmēr manā pilsētā nerāda pagriezienus un ātri bremzē un griežas pa labi vai pa kreisi, un kā es varu zinaat to, reali kursh pakala ietriecas vainīgs, tātad, es  uz 50 km/h braucot aizmugurē cilvēkam kursh brauc arī uz 50 km/h ietriecos dirsā, jo čalis ātri nomaina atrumu pat uz 10 km/h jo aizdomājas dažreiz un ātri saprot ka jāgrieža par labi, un protams es vinjam esmu pakaļā. Un kurš vainīgs? Es. Ja nu tev anv ''DASH CAM'' ar kuru visu ieraksti, bet neesmu tik bagāts lai pirktu dash cam emotion

0 0 atbildēt

Es 7tītais :) 

0 0 atbildēt

+

Un liela daļa, kas nolikuši tiko tiesības jūtas un brauc tā kā būtu 20 gadu pieredze. Un ja blakām vel kādi draugi vai meitene tad vispār emotion

0 0 atbildēt

Nebūšu dirsā līdējs, pateikšu. braucu kā māku.

0 0 atbildēt