Dialogi starp pilotiem un lidlauku dispečeriem7
Dispečers: «TWA 2341, lai neradītu lieku troksni, pagrieziet pa labi par 45 grādiem».
TWA 2341: «Centrs, mēs atrodamies 35000 pēdu augstumā. Par kādu troksni varētu būt runa?»
Dispečers: «Ser, jūs nekad neesat dzirdējis, cik trokšņains spēj būt 747, kad saduras ar 727?»
Nepazīstama lidmašīna, kura ļoti ilgi gaida atļauju pacelties: «Cik man ir šausmīgi garlaicīgi»
Zemes kustības kontrole: «Pedējais raidošais, identificējiet sevi»
Nezināmā lidmašīna: «Es teicu, ka man ur garlaicīgi, nevis ka es esmu idiots!»
DC-10 Neizdevās pietiekoši labi nobremzēt piezemējoties, kam vajadzēja novest pie daudz garāka pārvietošanās ceļa pa skrejceļu.
San - Hosē dispečers: «pamēginiet skrejceļa galā asi pagriezt pa labi. Ja neizdodas, izbrauciet uz 101. šosejas, pie luksofora pagriezieties pa labi un atgriezieties lidostā!»
Dispečers: ""Eastern 702", pacelties atļauts. Uzturiet sakarus 124.7 frekvencē."
Eastern 702: "Dispečer, 702 paceļas. Starp citu, izlidojot redzējām skrejceļa galā kaut kādu mirušu dzīvnieku ."
Dispečers: ""Continental 635", pacelšanās pēc "Eastern 702" atļauta, lidojuma laikā sakari frekvencē 124,7. Vai jūs dzirdējāt ziņojumu no "Eastern 702"?"
Continental 635: ""Continental 635" pacelšanās atļauta. Rodžer, un, jā, mēs dzirdējām "Eastern". Informējam mūsu pārtikas piegādātājus."
Vācu dispečeri no Frankfurtes lidostas bija pazīstami ar savu neiecietību un nesavaldību. Viņiem likās, ka visiem pilotiem ir ne tikai jāzina savs izejas numurs, bet arī - kā līdz tam tikt bez citu palīdzības. Reiz Pan Am 747 pilots izdzirdēja šādu dialogu starp Frankfurtes dispečeru un British Airways 747 pilotu Speedbird 206.
Speedbird 206: «Frankfurte, Speedbird 206 aiziet no pacelšanās- nolaišanās joslas».
Dispečers: «Dodieties izejas Alfa 1-7 virzienā».
British Airways 747 izbrauc uz galvenā ceļa un palēninās
Dispečers: «Speedbird, jūs zināt, uz kurieni dodaties?»
Speedbird 206: «Palieciet sakaros. Es meklēju mūsu izeju».
Dispečers (augstprātīgi, ar nepacietību): «Speedbird 206, jūs nekad agrāk neesat bijis Frankfurtē?»
Speedbird 206 (bezkaislīgi): «Biju, divreiz 1944 gadā, bet bija timšs, un es nepiezemējos».
Kustības laikā pa Getvikas lidostu Londonā US Air ekipāža kļūdījās ar pagriezienu un devās tieši United 727 virzienā.
Satracinātā sieviete -dispečere sāka aurot uz ekipāžas locekļiem: «US Air 2771, kur jūs, pie velna, aizkūlāties? Es teicu pagriezt pa labi uz ceļu Charlie! Jūs pagriezāt pa labi uz ceļu Delta! Palieciet tur! Es saprotu, ka jums ir grūti atšķirt C un D!»
Turpinot kliegt uz apjukušo ekipāžu jau histēriskā balsī : «Jūs visu sabojājāt! Man vajadzīga mūžība, lai visu šito izlabotu! Palieciet uz vietas un nekustieties, kamēr es jums neatļaušu! Gaidiet instrukcijas pusstundas laikā! Es gribu, lai jūs darītu tieši tā, kā es saku un kad saku! Jums ir saprotams, US Air 2771?»
«Jā, kundze», — pazemīgi atsaucās pilots.
Pēc šīs sarunas ēterā iestājās absolūts klusums. Nevienam negribējās komunicēt ar satracināto dispečeri. Spriegums bija gandrīz sataustāms. Un šajā brīdī nezināms pilots pārtrauca klusumu : «Es gadījumā nebiju ar tevi precējies?»