local-stats-pixel

Autovadītāja kamasutra0

 10  0

Pirmā poza: Mašīna stāv uz četrām, autovadītājs ieiet viņā parastā veidā no sāna. Dotā poza skaitās klasiskā. Pozas ilgums atkarīgs no vadītāja iemaņām, nacionalitātes un mašīnas vecuma. Nesaskaņu gadījumā pirmā poza ātri pāriet otrajā.

Otrā poza: Automašīna virspusē, vadītājs apakšā. Poza raksturojas ar pilnīgu mašīnas nekustīgumu pie ļoti aktīvām vadītāja darbībām. Pie tam, vadītājs procesu pilnveido pielietojot dažādus instrumentus un ķimerus, kā arī stimulē aktivitāti ar nenormētu leksiku. Pozas ilgums atkarīgs no vadītāja prasmēm pielietot augšminētos instrumentus un ķimerus, kā arī būtiski pārsniedz pirmās pozas kontaktēšanās ilgumu.

Trešā poza: Automašīna uz sāna, vadītājs tajā vai labākajā gadījumā - paspēja izlekt. Šajā pozā partneri nokļūst negaidīti vienam no otra vadītāja sliktās pieredzes rezultātā vai pārmērīgi aktīvām, nekontrolējamām mašīnas kustībām. Iespējamas kombinācijas šai pozai: mašīna uz kreisā sāna, uz labā sāna, uz muguras. Tomēr jebkurā variantā partneri atgriežas otrajā pozā, ja to atļauj šofera veselības stāvoklis.

Ceturtā poza: Grupveida pasākums. Pēc aktīvi realizētas trešās pozas, mašīna transportējas uz servisu, kur to iegūst vesela remontnieku brigāde vienlaicīgi no visām pusēm.

Lietas, ko nekad nevajag teikt ceļu policistam:
-Paturi lūdzu manu aliņu, lai es varu aizsniegt tiesības un tehnisko.
-Atvainojiet policista kungs, es nezināju, ka jūsu radars ir ieslēgts.
-Jūs taču nepārbaudīsiet manu bagāžnieku, vai ne?
-Tātad, cik tālu gribi, lai tevi aizved?
-O, super, jūsu kolēģis pirms pāris minūtēm arī tikai izteica brīdinājumu.

Paldies ka izlasīji emotion

Izmantotie avoti:
http://feini.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 0

0/2000