Ir izskanējis viedoklis, ka šī gada valsts eksāmens matemātikā ir "Cinisks eksperiments ar 12. klases beidzējiem".
Ar humoru paskatījos uz to, kādi tad šie uzdevumi varēja būt...
Ir izskanējis viedoklis, ka šī gada valsts eksāmens matemātikā ir "Cinisks eksperiments ar 12. klases beidzējiem".
Ar humoru paskatījos uz to, kādi tad šie uzdevumi varēja būt...
Labs . Es tāpat nerubīju matemātiku, tāpēc tas lielais cepiens tieši laikā.
Joki labi, bet nesaprotu cepienu par šī gada eksi. Ne tuvu nebiju baigais matemātiķis (un arī tagad neesmu) bet apskaot šī gada eksāmenu nelikās nemaz tik super puper grūts. Vienkārsi jāieslēdz loģiskā domāšana un jāprot kaut ko izdarīt nevis tikai mehaniski iekalt formulas.
Ja atradu īstos - VISC mājas lapā, tad 42 gadus pēc videnes beigšanas nemaz jau nelikās tik absurdi tie uzdevumi ...
Labs
Runājot par eksāmenu - vidusskola un augstakie līmeņi īstenībā ir tiem, kuri tālāk pošas uz augstskolu, vai ne? Un, ja cilvēciņš neprot radoši domāt, ko viņš darīs universitātē? Un ko - pēc tam? Tad jau labāk iemācīties kaut ko praktisku.
Ja tādi butu jautajumi ,kad es beidzu , tad vnk pateiktu fck this shit i am out :d
7. atbilde:
69 69 69 69 69 69 69 69 69 69
69 69 69 69 69 69 69
69 69 69 69 69 69 69 69
69 69 69 69 69 69 69
Arī kārtoju šogad eksāmenus, nu varu teikt- uzdevumi bija grūti, jo tādiem apmēriem ar formulām kuras jāizmanto netikām gatavoti.. Pārsvarā otro pusgadu pildījām no 11-17 gada eksāmenu uzdevumus, un šogad bija daudz savādāki.. Vairāk jāņemās ar formulām nekā varēja iziet uz loģisko..
Smieklīgi,ja pašam ar to nav nekāda sakara. Bet ja tas pašu skartu,vai Tavu bērnu,tad maz smietos.Un runa ir par otro un īpaši trešo eksāmena daļu. Ja cilvēki tiešām eksāmenā sāk matus plēst no galvas un raudāt.Un un tādi kuri mācās,tad tas uz kaut ko norāda. Vai ne?
Jau toreiz, kad mūsu stulbā jaunatne uztaisīja ļembastu par to monētu jautājumu eksāmenā (laikam Austrālijā, bet LV jau nebūtu savādāk...) bija skaidrs, ka pēc dažiem gadiem reizrēķina tabula tiks iekļauta eksāmenā kā palīglīdzeklis nabaga skolniekiem.
Ja manā laikā eksāmena jautājumi būtu tik viegli,nobeigtu skolu kā apaļš teicamnieks,a to Ņūtona binomi,kvadrātsaknes,hipotenūzas,sīnusi,kosīnusi un citas absolūti nevajadzīgas huiņas. Jaunulim no bērna kājas jāmāca,ja pie rokas nav vajadzīgās aparatūras,kompresiju var mērīt spaiņos,bet strāvas stiprumu,slimnīcā pavadītajās dienās kad esi norāvies pa knaģiem pie elektrības skapja,attālumu-nosmēķētajās cigaretēs,skaļumu pēc kaimiņu reakcijas klausoties muzičku utt.
5--ais -Doma laukuma aprēķināšana --ņem doma laukums garumu un reizna ar doma laukuma platumu.
Tiap -kā atrast Ļeņina laukumu---ņem Ļeņina garumu un reizina ar Ļeņina p-latumu
visvieglāk ir 4 -ais...uzzīmēt Šadurska portretu--zīmē parastāko pi*durksi un tad sanāks