Zīmēšanas robots mājas apstākļos pirmais cēliens.
Gala rezultātam vajadzētu izskatīties tādam kā raksta apakšā pirmais video.
šis projekts tiek taisīts pilnībā no nulles,pagaidām tikai tāda skice.Projekta gaitā tiks uzlabota un pārtaisīta shēma uz maketplates, tiks rakstīta vadības programa pirkeš arduino un arī informācijas sūtīšanas programma datoram, kā arī tiks veidota mehānika ar kura arī izpildīt zīmēšanu. Kā arī tiks izskaidrots viss sīkāk, lai visiem būtu saprotams un spētu mājās būvēt līdzi :D .
Tātad šis būs interaktīvais projekts, gaidīšu atsaucību no jūsu puses, ja šis raksts dabūs 150 pozitīvus vērtējumus tad projekts tiks turpināts līdz nākamajam cēlienam, bet ja šis raksts nesaņems 150 pozitīvus vērtējumus tad projekts netiks pabeigts.Tai vietā būs pavisam cits projekts. Cerams kad jums patika raksts un gribēsiet redzēt turpinājumus.
Paldies par uzmanību, atvainojos ja bilžu un video kvalitāte neatbilst jūsu vēlmēm, nākamreiz centīšos sagādāt kvalitatīvākas bildes.
Vsipār jau vēlējos kodu likt pēc bildēt bet nu tas laikam nebūs iespējams tapēc tiks likts augšā
Šis ir parasts kods kas mūžīgi grieš motorus, vēlāk būs integrēta vadība no datora
Ja tiek izmantoti mazjaudīgi tranzistori ieteiktu likt motora apgriezienus mazākus.
Šeit būs arduino kods :
#include //Pievieno pie projekta stepera bibliotēku
#define STEPS 48 //stepera morora soļu daudzums
Stepper stepper1(STEPS, 13, 12, 11, 10); //definē 1.stepera slēgumu
Stepper stepper2(STEPS, 9, 8, 7, 6); //definē 2.stepera slēgumu
Stepper stepper3(STEPS, 5, 4, 3, 2); //definē 3.stepera slēgumu
void setup() // definēšans cikls, definē motora ātrumus
{
stepper1.setSpeed(100); //definē 1.steppera apgriezienus minūtē
stepper2.setSpeed(100); //definē 2.steppera apgriezienus minūtē
stepper3.setSpeed(100); //definē 3.steppera apgriezienus minūtē
}
void loop() // programmas cikls kas kontrolē stepera motora griezšanos
{
stepper1.step(0); //1.stepera motoru griezšanas parametrs (0 nozīmē kad motors negriežās)
stepper2.step(-1);//2.stepera motoru griezšanas parametrs (-1 nozīmē kad motors griezīsies atpakaļ)
stepper3.step(1); //3.stepera motoru griezšanas parametrs (1 nozīmē kad motors giezīsies uz priekšu)
}
Ja kautkāds samurgojums...